تصویر آمادگی قبل از لیزر موهای زائد بدن

اگر شما قصد لیزر موهای زائد را دارید ، بسیار مهم است که در ابتدا آمادگی لازم برای از بین بردن موهای زائد و سپس نکات مهم در کاهش درد لیزر موهای زائد یدن را پیدا کنید تا راحت تر و مطمئن تر از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنید.در واقع در مورد هر موضوعی هرچه انسان بینش بیشتری پیدا کند راحت تر آنرا پذیرفته و نتیجتا تن به آن موضوع می دهد.در مورد از بین بردن موهای زائد گزینه های بسیار زیادی وجود دارد ، از اپیلاسیون گرفته تا نخ و تراشیدن موهای زائد ، اما لیزر موهای زائد یکی از معدود گزینه هایی است که یک روش دائمی  برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن می باشد.در اینجا قصد داریم تا ۷ نکته مهم جهت آمادگی قبل از لیزر موهای زائد را به آگاهی شما برسانیم.

۸ نکته مهم و طلایی برای آمادگی قبل از لیزر موهای زائد بدن

  1. یک ماه قبل از لیزر موهای زائد از برنزه کردن پوست و استفاده موادی که باعث رنگ شدن پوست می گردد می بایست خودداری شود.اگر برنزه کرده اید، صبر کنید تا تاثیر آن از روی پوستتان برود، انجام لیزر در این زمان ممکن است باعث ایجاد تاول و سوختگی پوستی شود. توصیه می شود قبل از انجام لیزر موهای زائد، به مدت ۴-۶ هفته در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  2. در صورتی که پزشک متخصص برای شما  داروی ضد ویروس تجویز کند، پیش از درمان، دارو باید مصرف شود.
  3.  ۲ تا ۴ هفته قبل از لیزر موهای زائد پوست ناحیه مورد نظر را اپیلاسیون نکنید.
  4. پیش از انجام لیزر قسمت مورد نظر باید تمیز شود و استفاده هرگونه  مرطوب کننده، بی حس کننده و خوش بو کننده روی آن ممنوع می باشد.
  5. اگر تحمل درد شما پایین می باشد باید ۴۵ دقیقه قبل از جلسه اول درمان از بی حس کننده استفاده کنید.در کلینیک زیبایی دایموند در درمان لیزر موهای زائد بدن از دستگاه الکس ۲۰۱۸ استفاده می شود که درد را به حداقل ممکن می رساند.
  6. در هنگام از بین بردن موهای زائد توسط  لیزر باید از عینک محافظ استفاده کنید تا به چشمان شما آسیبی وارد نشود.
  7. ۲۴ ساعت قبل از درمان از مصرف داروهای گیاهی و حساس به نور دوری کنید.از مهم ترین داروهایی که مصرف آنها پوست را نسبت به نور حساس میکنند می توان مسکن ها،داروهای ضد التهاب،گروهی از داروهای ادرار آور،ایزوترتینوءن،برخی از ،تتراساکلین، داروهای ضد بارداری و غیره را نام برد.
  8. قبل از لیزر موهای وازن یا همان ناحیه تناسلی حتما حتما ناحیه موهای زائد بیکینی را با تیغ بتراشید

زمان مناسب شیو قبل از لیزر

یکی از گزینه های مهم قبل از آمادگی لیزر موهای زائد، زمان مناسب تراشیدن موهای زائد قبل از لیزر می باشد.بهترین زمان یک روز قبل از درمان می باشد چرا که دیگر زمان کافی برای رشد مجدد موها وجود ندارد.در بتدای کار موهای بلند را تراشیده سپس با ژل مخصوص اصلاح و تیغ مناسب عمل شیو را انجام دهید.
همچنین می توانید از پودرهای موبر مخصوص شیو برای اصلاح قبل از لیزر استفاده کنید.

کاهش درد لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت

تصویر راهکار کاهش درد لیزر موهای زائد بدن
همان طور که در پنجمین نکته طلایی گفتیم، مهم‌ترین مسئله در کاهش درد لیزر موهای زائد نوع دستگاهی است که با آن لیزر انجام می‌شود. انتخاب دستگاهی که به سیستم خنک کننده مجهز است، موجب می‌شود بخش زیادی از دردها بر طرف شوند. خنک کننده دستگاه الکس آن قدر قدرتمند است که در بیشتر موارد حتی بیمار به بی حس کننده نیز نیاز نخواهد داشت. خنک کننده این دستگاه مدرن و جدید، دقیقاً با هدف کاهش درد متقاضیان روی این دستگاه کار گذاشته شده است. شما با هر نوع رنگ پوست و جنس مویی می‌توانید برای از بین بردن موهای زائد خود در هر نقطه از بدنتان با دستگاه لیزر مو الکساندرایت اقدام کنید. شما تنها حرکت دستگاه را روی بدن خود حس می‌کنید، بدون این که سوزشی شما را ناراحت کند.
یکی دیگر از ویژگی های دستگاه الکس سرعت بالای آن است. دستگاه‌های قدیمی لیزر به دلیل داشتن سرعت پایین کار کردن با آنها درد بیشتری در بدن فرد به وجود می‌آورد. اما دستگاه الکس در هر ثانیه ۵ شات می‌زند که همین سرعت عملکرد بالا درد را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. کارکرد بالای این دستگاه مقدار زیادی از موها را در همان جلسه اول از بین می‌برد و فرد متقاضی نباید نگران زمان و مراجعات مکرر و تعداد جلسات خود باشد. زیرا با دستگاه الکس جلسات مراجعه برای لیزر به نصف می‌رسد. یعنی اگر قرار است با دستگاه قدیمی تا رسیدن به نتیجه ۸ جلسه بیایید و بروید، با انتخاب دستگاه لیزر مو الکساندرایت تعداد جلسات به نصف می‌رسد و همان نتیجه در نهایتاً ۴ جلسه به دست خواهد آمد.
البته تنها دستگاه الکساندرایت جهت لیزر کردن موهای بدن مناسب نیست، بلکه تمامی دستگاه های لیزر موهای بدن که دارای خنک کنندگی قدرتمندی بمانند دستگاه لیزر دایود پارادایس نیز تجربه لیزر بدون درد را برای شما به ارمغان خواهد گذاشت.

چند ساعت قبل از لیزر دوش بگیریم؟

یکی از نکات دیگر در مورد آمادگی قبل از لیزر موهای بدن، مسئله دوش گرفتن قبل و بعد از لیزر می باشد.به توصیه متخصصین زیبایی ۲۴ ساعت قبل از لیزر و ۲۴ ساعت بعد از لیزر نمی توان دوش گرفت به دلیل اینکه لیزر پوست را در هنگام لیزر کردن دچار حساسیت می کند اما اگر بنا به دلایلی خاص نیاز به دوش گرفتن باشد تنها می بایست با آب سرد دوش گرفت و از دوش گرفتن با آب داغ باید خودداری کرد.

اندازه مو قبل از لیزر

یکی از اساسی ترین سوالاتی که درباره آمادگی قبل از لیزر پرسیده می شود، اندازه و ضخامت مو قبل از لیزر کردن است.به توصیه دکتر یوسفی موسس کلینیک زیبایی دکتر یوسفی، حتما قبل از لیزر کردن و حذف موهای بدن شخص بهتر است موهای زائد ناحیه مورد نظر را شیو و اصلاح کند تا در روز لیزر، تاثیر و اثرگذاری لیزر بهتر دیده شود.

اگر هنوز ابهامات و سوالاتی در ذهن خود دارید کافیست در بخش نظرات و دیدگاه ها برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما پاسخ گوی شما باشند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *