جوانسازی با تزریق چربی

تزریق چربی ، روشی است که برای جوانسازی مورد استفاده فرار می گیرد و سابقه ای دیرینه دارد و بسیاری از جراحان زیبایی از آن به عنوان ایده ال ترین روش جوانسازی نام می برند.تزریق چربی یکی از متدهایی است که می تواند پوست شما را جوان تر کند و با از بین بردن چین و چروک های صورت یا دیگر نواحی ،صورتی شاداب و جوان را برای شما به ارمغان بیاورد.
با تزریق چربی قسمت های گوناگون صورت مانند پیشانی ، خط خنده، چین و چروک های دور لب و چشم ، گودی و پفی زیر چشم  برطرف خواهد شد و به طور کلی با تزریق چربی و تزریق ژل می توان جوانی صورت را بازگرداند.
در افرادی که پوست صورت دچار افتادگی شده است و تمایل با لیفت صورت ندارند. می توان با تزریق چربی تا حدودی این ایراد را برطرف کرده و لیفت صورت را به تاخیر انداخت.
همچنین با تزریق چربی برجسته سازی گونه ها و لب ها انجام می گیرد که می تواند زیبایی افراد را دو چندان کند.در مواردی که تزریق برای برجسته سازی و یا چین و چروک های عمیق انجام میگرد ناحیه تزریق چربی وسیع تر خواهد بود .

نحوه انجام تزریق چربی چگونه است ؟

تصویر جوانسازی با تزریق چربی
جوانسازی با تزریق چربی در سه مرحله انجام می گیرد. شما بعد از اینکه به پزشک مراجعه کردید. منطقه ایی که قرار است چربی از آنجا استخراج شود با ماژیک مشخص می شود و بی حسی موضعی در آنجا زده می شود.
لوله کانولا وارد بافت چربی شده و بافت چربی تخریب شده و با دستگاه مکش از بدن خارج می شود،چربی های خارج شده در دستگاه شست و شو داده شده و در درون سرنگ های مخصوص ریخته می شود.
سپس بعد از اینکه مناطق مورد نظر ضد عفونی شدند ناحیه مورد نظر بی حس شده و با تکنیک های مخصوص چربی ها وارد بافت زیر پوست می شوند.

ماندگاری جوانسازی با تزریق چربی

تزریق چربی ماندگاری بالایی دارد. همچنین چون طبیعی است، توسط بدن پذیرفته می شود و آسیبی ندارد. با توجه به این موارد و به خصوص ماندگاری بالا، می توان به راحتی و بدون نگرانی از روش تزریق چربی استفاده کرد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *