فیشیال صورت

فیشیال یه معنی پاک سازی و لایه برداری عمیق از سطح پوست می باشد.  فیشیال صورت یا همان پاکسازی صورت روشی است که در آن  سطح پوست آبرسانی عمیق شده و مواد مضر از سطح پوست پاک می شود. فیشیال روشی مفید در جوانسازی و شادابی پوست به حساب می آید که در کلینیک لیزر و زیبایی دایموند قیطریه که یکی از مراکز فیشیال صورت در تهران می باشد بصورت تخصصی انجام میشود.علاوه بر این جهت اطلاع از هرینه فیشیال صورت با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۸ می توانید تماس حاصل فرمایید.
 این روش یکی از اقدامات مهم و مفید برای بهبود یافتن پوست می باشد چرا که با سالم سازی سطح پوست و پاک کردن منافذ پوست از میکروب ها و آلودگی ها،باعث لایه برداری پوست شده و لایه های مرده را از بین می برد.

فیلم فیشیال صورت

در فیلم زیر نحوه فیشیال صورت که در کلینیک دایموند انجام شده است را می توانید مشاهده فرمایید:

[aparat id=”vWAZa”]

فیلم پاکسازی صورت

فیلم زیر نیزر پاکسازی صورت می باشد که در کلینیک انجام شده است:

[aparat id=’oT65A’]

چرا به فیشیال نیاز داریم

سطح پوست در فرآیند فیشیال صورت از میکروب ها و آلودگی ها پاک شده و هیدراته و آبرسانی می شود و بی شک جوان تر و شفاف تر و زیباتر خواهد شد.

فواید فیشیال صورت

در فیشیال صورت علاوه بر خارج کردن مواد آلوده و سمی از منافذ پوست،لایه برداری و کاهش سول های مرده نیز از سطح پوست صورت می گیرد و امکان تغذیه پوست با انواع ماسک ها فراهم می شود در نتیجه منافذ باز پوست که هم اکنون پاک شده اند با استفاده از تونر مجددا بسته می شوند.
در روش پیشرقته علاوه بر اینکه  فیشیال ساده انجام می شود همچنین با توجه به سن و نوع پوست مراحل تکمیلی تر انجام داده خواهد شد تا سریعتر و در مدت زمان کوتاه تری نتیجه دلخواه حاصل شود.

تشریح جلسه فیشیال صورت

تصویر جوانسازی با فیشیال

در ابتدای کار به شما هدبند و لباس مناسب و راحت داده خواهد شد تا در فضایی آرام و با نور ملایم و همچنین معطر شده با اسانس های طبیعی فرصت ریلکس کردن پیدا کرده و آرامش روحی و روانی و جسمی خود را بازیابید.
در مرحله بعد پاکسازی پوست صورت و گردن تا قسمت سرشانه با استفاده از لوسیون مناسب انجام شده و همزمان ماساژ پوست قسمت های ذکر شده بر آرامش شما می افزاید.
بعد از این مرحله  فاکتورهای پوست از جمله میزان چربی پوست، وضعیت منافذ پوست، جنس پوست، مقدار رطوبت آن و سایر فاکتورها بررسی شده و در مورد به شما مشاوره داده می شود.
در مرحله بعد با توجه به اطلاعاتی که از پوست شما به دست آمده و همچنین نیاز پوستی شما اقدامات لازم از جمله لایه برداری با انواع آنزیم ها صورت گرفته و با استفاده از بخور و ماساژهای مخصوص با دست، ضمن کمک کردن به عمق نفوذ پذیری آنزیم لایه بردار، حس آرامش و سبکی در جسم و روح و روان شما احساس می شود.
این مرحله در طی مدت زمان ۱۰ دقیقه انجام شده و در آخر لایه های مرده پوست با استفاده از حوله گرم و ضدعفونی شده با اشعه یو وی (uv) از روی سطح پوست پاک می شود.
با استفاده از لوپ و بزرگنمایی مناسب، منافذ پوستی از آلودگی ها پاک می شود لازم به ذکر است که سهل انگاری در پاک سازی مرتب پوست از آلودگی های پوستی باعث ایجاد جوش های سرسفید، سرسیاه، ناصافی، کدری و بد رنگی پوست می شود.
در ادامه با استفاده از مواد منقبض کننده منافذ پوست به کاهش تعداد و حجم منافذ پوستی باز کمک می شود.
برای افزایش ریلکسیشن ماساژ با کرم های مخصوص که مغذی هستند، به نرمی ادامه می یابد تا علاوه بر پاک سازی سطح پوست به افزایش خونرسانی و  تُن عضلات  نیز کمک شده باشد.

هزینه فیشیال صورت

تصویر هزینه فیشیال صورت

جهت آگاهی از هرینه فیشیال صورت با کلینیک دایموند تماس گرفته تا همکاران ما راهنمایی های لازم را انجام دهند.

در پایان باید خاطر نشان می کنیم اگر هنوز ابهاماتی در ذهن شما وجود دارد می توانید در بخش دیدگاه و نظرات،سوالات خود را مطرح فرمایید تا کارشناسان ما پاسخ گوی شما باشند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *