درمان خط خنده

خطوط لبخند ، که به آن خط خنده هم گفته می شود،انواع چروک هایی هستند که در درجه اول در اطراف دهان ایجاد می شود و بعضی اوقات نیز می تواند در اطراف چشم ایجاد گردد.این خطوط وقتی لبخند می زنید بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.با افزایش سن ، این نوع چین و چروک ها بیشتر دیده می شوند اما گزینه های بسیاری برای درمان خط خنده وجود دارد که یکی از این شیوه های در مانی تزریق ژل می باشد.
کاهش و یا پیشگیری از ایجاد خطوط خنده، بهترین راه برای داشتن صورتی جوان و شاداب است. از راه‌های پیشگیری می‌توان به داشتن تغذیه مناسب حاوی ویتامین، مصرف زیاد آب، جلوگیری از استعمال دخانیات، محافظت از پوست در برابر آفتاب با استفاده از کرم‌های ضد آفتاب SPF دار مناسب و جلوگیری از استرس و افسردگی اشاره کرد.

علل اصلی خطوط لبخند عبارتند از:

  • از بین رفتن خاصیت ارتجاعی (کلاژن)
  • پوست خشک
  • ژنتیک
  • سیگار کشیدن
  • آسیب آفتاب

فیلم درمان قطعی خط خنده

ویدئوی زیر که در کلینیک زیبایی و لیزر دایموند گرفته شده است خط خنده بصورت تخصصی توسط فیلر درمان شده است:

[aparat id=”jCNQz”]

عوامل تاثیر گذار بوجود آمدن خط خنده

از جمله عوامل مهمی که باعث بوجود آمدن خط دور دهان و لب  می شود افزایش سن است.با بالا رفتن سن میزان چربی در گونه ها کاهش یافته و در نتیجه خط خنده بطور واضح پدیدار می گردد.عوامل دیگری همچون آفتاب سوختگی ،کاهش وزن شدید،خندیدن و اخم کردن نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار در بوجود آمدن خط خنده می باشند.

تزریق ژل چیست؟

تصویر تزریق زل
تزریق ژل روشی برای جوان سازی پوست است که به عنوان روشی است که  برای از بین بردن چین و چروک ها در دراز مدت استفاده می شود . این تزریق می تواند پروتزهای پوستی را در مناطق خاصی که با از بین رفتن بافت چربی مواجه می شوند ، پر کند.
اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در بدن انسان است. هنگامی که چین و چروک ها در خط خنده و اخم عمیق تر می شوند و خطوط واقعی صورت از بین می روند ، لب ها نازک می شوند  و چهره فرد جوانی و شادابی خود را از دست می دهد. ژل های پرکننده اسید هیالورونیک  در زیر این چین ها تزریق می شوند حجم از دست رفته را جایگزین کرده و ظاهری جوان تر برای شخص به وجود آورند.
جهت تعیین وقت در جهت درمان خط خنده با تزریق ژل کافیست با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۸ تماس گرفته و از شرایط پرداخت و تخفیفات ویژه کلینیک دایموند اطلاع حاصل نمایید.

تزریق ژل در کدام مناطق کاربرد دارد؟

  • تزریق ژل در لب
  • پروتز چانه
  • مادلینگ صورت
  •  برای از بین بردن خط اخم و خندیدن یا ههمان درمان خط خنده
  •  برای معالجه برفک
  •  برای احتقان بینی بدون جراحی
  • درمان چین و چروک دور چشم
  •  برای از بین بردن تیرگی زیر چشم
  • در درمان چین و چروک صورت
  •  جهت زاویه سازی صورت

رفع خط خنده با تزریق بوتاکس

از دیگر شیوه های متداول برای رفع خط خنده ، تزریق بوتاکس می باشد.در این شیوه وقتی شما به کلینیک مراجعه می کنید،فرد متخصص از شما درخواست می کند که خنده ای را انجام دهید تا خطوط خنده و دور دهان شما نمایان شود سپس تمامی نقاط دور دهان و لب شما با مواد ضد عفونی کاملا پاکسازی شده و آماده تزریق بوتاکس می شود.پس از انجام این کار با استفاده از سوزن های بسیار ریز، بوتاکس به زیر پوست تزریق می شود و به دلیل اینکه این سوزنها بسیار ریز می باشند جای زخم به سرعت بهبود می یابد و قابل مشاهده نیز نمی باشد.مدت زمان اصلاح خط لبخند به شیوه بوتاکس چهار ماه ماندگاری دارد و پس از این مدت دوباره نیاز به تزریق می باشد.

رفع خط خنده با نخ

برای در مان خط خنده روش های مختلفی را بیان کردیم.یکی دیگر از شیوه های اصلاح خط لبخند ، لیفت با نخ می باشد.لیفت با نخ در نقاط مختلفی از صورت بمانند لیفت شقیقه و ابرو نیز بکار برده می شود.اگر شیوه و روش رفع خط خنده با ژل جوابگوی شما نباشد و از شیوه های مدرن امروزی بمانند هایفو و لیزر co2 فرکشنال که کمی هزینه بردارند استفاده کنید، بهترین روش لیفت با نخ می باشد.
اساس کار رفع خط خنده با نخ بدین صورت است که نخ‌های PDO در زیر پوست قرار می‌گیرند و موجب لیفت پوست صورت و کاهش خطوط خنده‌ عمیق ایجاد شده در چهره شما می‌شوند. در تکنیکهای جدید لیفتینگ با نخ، نخهای PDO به صورت داربستی حمایتی برای بافت‌های زیرین پوست عمل می‌کنند و در نتیجه با بالا کشیده‌ شدن این بافت‌ها، حالت ارتعاشی پوست ظرف ۶ تا ۸ ماه بعد از جلسه‌ درمانی بهبود پیدا می‌کند.

درمان خط خنده و هایفوتراپی

شیوه دیگری که برای از بین بردن خطوط لبخند استفاده می گردد، تکنیک هایفو می باشد که توسط دستگاه های هایفو جوانسازی به کار برده می شود.در این روش مدرن زیبایی از امواج صوتی هایفو برای از بین بردن خطوط خنده استفاده می شود که کاملا بدون درد می باشد و نتیجه آن کاملا ماندگار است.مدت زمان کل درمان خط خنده و هایفوتراپی ،۴۵ دقیقه می باشد.

رفع خط خنده با تزریق ژل و فیلر:

از روش های متداول برای رفع خط لبخند تزریق ژل می باشد و بدین گونه می باشد که تزریق این ژل با استفاده از یک تکنیک خاص با یک سوزن بسیار کوچک انجام می شود. پزشک با سوزن در یک لایه از پوست که در امتداد سطح استخوان ها می باشد تزریق میکند که به داخل آن ناحیه ژل نفوذ می کند. این تزریق معمولا خطوط عمیق را بهبود می بخشد.در این روش زیبایی درد بسیار کمی را تحمل می کنید، که می تواند با مواد بی حسی عصب کل ناحیه بلاک و کاملا هیچ چیزی احساس نکنید.
درمان معمولا حدود ۱۵ تا ۴۵ دقیقه طول می کشد و بسیار سریع است. ممکن است کمی تورم و التهاب را تجربه کنید. از آنجا که این یک روش رفع خط لبخند بدون جراحی است زمان بازیابی بسیار کمی دارد و می تواند تا ۱۸ ماه طول بکشد.

هزینه از بین بردن خط خنده با لیزر

از دیگر شیوه های مدرن امروزی زیبایی که برای درمان خط خنده استفاده می شود ، لیزر می باشد.در این روش از دستگاه لیزر co2 فرکشنال که دستگاهی قدرتمند در زمینه جوانسازی صورت می باشد استفاده می گردد.این دستگاه لیزر ابتدا لایه های کهنه  پوست را برداشته و پوست را وادار به ساخت کلاژن و جوانسازی پوست می کند.با لیزر co2 فرکشنال می توان به راحتی به پوستی شاداب و بدون خطوط دست یافت بعلاوه اینکه خطوط خنده شما کاملا از بین می رود.
تکرار این روش در دوره های زمانی چند ماهه می تاوند آثار بسیار موثرتر و ماندگاری بهتر و بیشتری را ببار آورد.البته بعد از ، از بین بردن خط خنده با لیزر کمی قرمزی بوجود می آید اما به سرعت از بین میرود و به جرات می توان گفت بهترین شیوه با ماندگاری بالا، درمان خخط خنده با لیزر می باشد.هزینه از بین بردن خط خنده با لیزر نیز به میزان خطوط و دستمزد پزشک متخصص بستگی دارد.

درمان خط خنده با میکرونیدلینگ

اگر در اصلاح قطعی خط خنده از تزریق هراس دارید بهترین شیوه ، تکنیک میکرونیدلینگ می باشد.در حالت طبیعی بدن انسان وقتی زخمی ایجاد می شود سلول ها برای ترمیم این زخم شروع به کلاژن سازی می کنند.در واقع تکنیک میکرونیدلینگ نیز به همین صوت است.در این روش زخمهایی برروی خط خنده ایجاد شده و دستگاه میکرونیدلینگ شروع به کلاژن سازی و جوانسازی در محل مورد نظر می پردازد و ناحیه مورد نظر را پر و سفت می کند.

اگر با خواندن این مطلب هنوز با سوالات و ابهاماتی در رابطه با اصلاح خط خنده در ذهن خود روبرو هستید،کافیست در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید تا پاسخگوی شما باشیم.همچنین اگر فکر می کنید این مطلب می تواند برای دوستان شما هم مفید باشد،خواهشمندیم این مطلب را با دوستانتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *