تصویر فرم دهی بینی با فیلر

فرم دهی بینی با تزریق ژل

جراحی های بینی یکی از جراحی های پرطرفدار زیبایی ایران می باشد.اما باید بدانید که این عمل هزینه های بسیار و دوران نقاهت بسیار طولانی را دارا می باشد.امروزه فرم دهی بینی با فیلر یا همان ژل ، پلکسر و نخ  تکنیک های جدیدی هستند که شخص هیچ گونه دردی را احساس نمی کند و خونریزی نیز صورت نمی گیرد بعلاوه اینکه شیوه ای امن با کمترین هزینه می باشد.اگر شما از جراحی زیبایی بینی هراس دارید بهترین گزینه و پیشنهاد ما فرم دهی بینی با فیلر و برای اصلاح بینی های گوشتی، پلکسر بینی گوشتی بهترین انتخاب می باشد.

فیلم فرم دهی بینی با ژل

در ابتدا فیلم  فرم دهی بینی با ژل یا فیلر که در کلینیک زیبایی و لیزر دایموند قیطریه برای شما قرار دادیم تا از نزدیک با این تکنیک آشنا شوید:

[aparat id=”jckfl”]

فیلر چیست؟

فیلرها پرکننده هایی هستند که برای به حداقل رساندن چین و چروک در ظاهر صورت افراد بکار برده می شود بعلا.ه اینکه برای جحم دهی و فرم دهی نیز در نواحی مختلف بکار برده می شود.فیلرها در چهار توع اسید هیالورونیک ، fat graft ، کلسیم هیدروکسیلا و کلاژن گاوی تقسیم بندی می شوند.

چگونگی فرم دهی بینی با ژل

اصول فرم دهی بینی با فیلر بدین صورت می باشد، ابتدا با تزریق فیلر در بالا و پایین برجستگی روی بینی ، ظاهری یکدست ایجاد می کنیم سپس با استفاده از فیلرها اطراف نوک بینی را باریک تر می سازیم و با تزریق بوتاکس به داخل بینی و عضله ای که بینی را به پایین می کشد نوک بینی را بالا می آوریم.

کاربردهای فرم دهی بینی با ژل

  1. برای از بین بردن و صاف کردن خط های بینی
  2. بالا اوردن پل بینی
  3. جلو آوردن نوک بینی
  4. با لا آوردن نوک بینی
  5. برای کم کردن زبانه های بینی
  6. برای آنکه بینی گوشتی لاغرتر بنظر برسد

اقدامات لازم قبل از تزریق فیلر به بینی

تکنیک فرم دهی ببینی با فیلر آنقدر ساده و راحت می باشد که نیاز به انجام کارهایی خاص ندارد اما دو نکته ریز وجود دارد که قبل از جلسه فرم دهی بینی بدون جراحی کافیست رعایت شود و عبارتند از:

  1. نوشیدن اب زیاد قبل از اصلاح فرم بینی با فیلر بسیار توصیه شده است.
  2. برای جلوگیری از تشدید کبودی بعد از تزریق حتما حتما قبل از جلسه فرم دهی بینی و تزریق از خوردن داروهای ایبوپروفن و آسپرین خودداری شود.

چگونگی تزریق فیلر به بینی در جلسه اول

تصویر هزینه فرم دهی بینی با فیلر

اابتدا شخص بر روی صندلی دراز کشیده و سپس با استفاده از سوزنی نازک فیلر اسید هیالورونیک تزریق می شود.پزشک متخصص  زیبایی با استفاده از فیلر فرم دلخواه شخص را در بینی ایجاد کرده و نواقص بینی را اصلاح می نماید و در انتها نواحی تزریق شده ماساژ داده می شود.در نهایت نیز یکسری دستور العمل به بیمار داده می شود .فرم دهی بینی با فیلر ۱۰ الی ۱۵ دقیقه زمان می برد و نتایج آن نیز سریعا قابل مشاهده می باشند.

مراقبت های لازم بعد از فرم دهی بینی با فیلر

بعد از اتمام فرم دهی بینی با ژل کافیست نکات زیر را انجام دهید تا رضایت بخشی شما دوچندان شود:

  • بهترین کار بعد از جلسه فرم دهی بینی با فیلر استفاده از کمپرس سرد بمدت ۴۸ الی ۷۲ ساعت می باشد.چراکه کمپرس سرد از خونریزی و تورم ناشی از تزریق جلوگیری می کند و از پخش شدن فیلر به اطراف جلوگیری میکند.
  • اکیدا توصیه شده است از کمپرس گرم استفاده نشود.
  • از شستن صورت تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق اجتناب شود به دلیل اینکه در هنگام شستن صورت فیلر در مناطق دیگر پخش شود 
  • هنگام خوابیدن، سر خود را کمی بالاتر از بدنتان قرار دهید. این کار باعث کاهش تورم و التهاب محل تزریق می شود.

مدت ماندگاری فرم دهی بینی با تزریق ژل

تصویر فرم دهی بینی با فیلر
ماندگاری تزریق ژل به بینی و اصلاح فرم بینی به نوع ژل و نوع تزریق بستگی دارد و هر فرد با فردی دیگر ممکن است متفاوت باشد و چند ماهی با هم فرق داشته باشند ولی بطور متوسط تاثیر و دوام فیلرها عموما ۶ الی ۲۴ ماه می باشد.
البته زمانی که گفته می شود تاثیر فلان ژل تزریق شده، یک سال است به این معنی نیست که اثر پرکنندگی آن در طول یک سال کامل است بلکه معمولاً در شش ماه اول تزریق، پرکنندگی آن خوب و مثل ماه اول است ولی از ماه ششم و هفتم و به بعد تاثیر آن کمتر می شود و تا پایان یک سال کاملاً اثر آن از بین می رود.

هزینه فرم دهی بینی با ژل

این که هزینه فرم دهی بینی چقدر است، به میزان  ژل  و الانسه بستگی دارد که فرد برای فرم دهی بینی با فیلر لازم دارد و پزشک از یکی از این دو و یا هر دو استفاده می نماید.
اگر در مورد فرم دهی بینی  دوست دارید با تکنیک های دیگر هم آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مقاله فرم دهی بینی را مطالعه فرمایید یا در بخش نظرات و دیدگاه ها با ما مطرح نمایید تا در اولین فرصت کارشناسان ما پاسخ گوی شما باشند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *