تصویر فرم دهی بینی

بینی شاخص ترین عضو صورت هر فرد می باشد و فرم دهی بینی بدون جراحی می تواند در اندازه و شکل بینی تغییرات بی نظیری در چهره فرد ایجاد کرده و جذابیت و اعتماد بنفس فرد را دوچندان می کند.هدف از تغییر شکل بینی، بهبود بینی از نظر زیبایی و ایجاد هماهنگی با سایر اعضای صورت می باشد.جراحی بینی علاوه بر زیبایی ، کمک به راحت تر نفس کشیدن فرد نیز می نماید.
امروزه دیگر برای تغییر در ظاهر بینی نیاز به جراحی نمی باشد و شیوه های بسیاری برای اصلاح فرم بینی بوجود آمده اند که در این مقاله به معرفی هرکدام از این روش ها به اختصار می پردازیم.

فیلم آموزشی نحوه فرم دهی بینی

در این فیلم آموزشی نحوه فرم گرفتن بینی در کلینیک زیبایی دکتر یوسفی نشان داده شده است:

[aparat id=’pdV6Q’]

فرم دهی بینی با پلاسماجت

دستگاهی دیگر که برای کوچک کردن و تغییر سایز بینی بکار برده می شود پلاسما جت می باشد.کار دستگاه پیشرفته پلاسما جت این است که با ایجاد یک قوس الکتریکی و ایجاد دمای بسیار بالا، هوای موجود بین پوست و سوزن دستگاه را به پلاسما تبدیل می‌کند. در ادامه پلاسما تشکیل شده قسمت بسیار کوچکی از پوست را تصعید می‌کند؛ در این موقع است که قسمت‌های اطراف آن محل فوری جمع شده و پوست را اصطلاحاً لیفت می‌کند.
نوع دیگری از دستگاه های موجود برای  برای اصلاح بینی، فرم دهی بینی با پلاسما جت می باشد.تا کنون روش‌های بسیاری به جز انجام عمل جراحی برای فرم دهی و کوچک کردن بینی مطرح شده است ولی تقریباً تمامی آن‌ها بدون اثر هستند و نمی‌توانند فرد را به نتیجه دلخواه برسانند ولی پلاسما جت این هدف را عملی می‌کند و باید ذکر شود که بیشترین تأثیر گذاری این روش برای بینی‌های گوشتی است و همواره باید زیر نظر پزشک و متخصص زیبایی انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.
در انتها نیز می توانید نمونه ویدئوی پلاسما جت بینی را مشاهده نمائید:
[aparat id=’Wptfv’]
تصویر فرم دهی بینی با پلاسماجت

اصلاح فرم بینی با نخ

لیفت بینی با نخ یکی از روش های موقت و کوتاه مدت برای فرم دادن بینی می باشد. در این روش پزشک متخصص ، یک نخ مخصوص با نام  پلی دی اکسانون از جنس  را برای رسیدن به نتیجه دلخواه به کار می برد.
در فرم دهی بینی با نخ ، نخ در داخل بینی قرار می گیرد که به سرعت و بدون نیاز به جراحی ، به بینی شکل داده، نوک آن را خوش فرم، بالا می برد یا به شکل دلخواه درمی آورد.
تصویر فرم دهی بینی با نخ

فرم دهی بینی با ژل

این شیوه غیر تهاجمی در بینی برای مشکلات قوز بینی و افتادگی نوک بینی بکار برده می شود.ژل‌ های تزریقی از مواد شیمیایی متفاوتی ساخته شده اند، و بسته به نوع فیلر استفاده شده، نتایج حاصل از استفاده‌ آنها می‌تواند متفاوت باشد.
اصلاح بینی همچنین می‌تواند به کاهش شکل تورفتگی‌ها، برآمدگی‌ها و دیگر نقص‌های بینی کمک کند. برخلاف عمل  جراحی رینوپلاستی ، فرم دهی بینی با ژل ، نقص‌های بینی را در یک جلسه که در کلینیک زیبایی دکتر یوسفی صورت می‌گیرد، حل کرده و این درمان را برای بیمارانی که به دنبال یک روش سریع و دارای کمترین خطر برای تغییر شکل بینی خود هستند، به یک گزینه‌ ای ایده‌ آل تبدیل می‌کند.
تصویر فرم دهی بینی با ژل

اصلاح فرم بینی با لیزر

جراحی بینی گوشتی با لیزر ، دیدن این جمله وسوسه برانگیز همواره شما را در فکر می برد که آیا جراحی بینی با لیزر صحت دارد یا فقط یک بنر و تیتر تبلیغاتی است؟! در بسیاری از سایت ها و یا بنرهای تبلیغاتی درباره عمل بینی با لیزر بسیار تبلیغ می شود این درحالی است که کاربرد لیزر در عمل جراحی بینی  رد شده است . لیزر به هیج وجه نمی تواند ساختار بینی را تغییر یا اصلاح کند.
لیزر در زمینه های دیگر علوم پزشکی پیشرفت کرده است ولی در زمینه ی تغییر فرم بینی هنوز به آن حد نرسیده است که بخواهیم فرم دهی بینی با لیزر را کاملا تایید کنیم.
تصویر فرم دهی بینی با لیزر

اصلاح  بینی با پلکسر

یکی از دستگاه هایی که امروزه برای کوچک کردن بینی بکار برده میشود دستگاه پلکسر می باشد.دستگاه پلکسر دارای سوزنی با قطر ۰٫۵ میلی متر است. این دستگاه به روش یونیزاسیون به تولید پلاسما می‌پردازد. روش کار با این دستگاه بدین صورت است که با ایجاد یک قوس پلاسمایی بین سوزن و پوست باعث آب شدن سلول‌های چربی زیر پوست و جمع شدن و لیفت پوست آن ناحیه می‌شود.
امروزه کلینیک های زیبایی برای  جوانسازی پوست  و تغییر در اندازه بینی بدون اینکه عمل جراحی انجام دهند ازروش  فرم دهی بینی با پلکسر استفاده می کنند.شیوه ای که با کمترین هزینه و بدون خونریزی می توانید فرم دلخواه خود را بدست آورید.

هزینه فرم دهی بینی بدون جراحی

تمام این شیوه هاییی که در مورد آنها صحبت شد برای اصلاح فرم بینی بکار برده میشوند و هر کدام قابلیت های خاص خود را دارا می باشند.در این بین سوالی که بسیار پرسیده  می شود این است که کدام شیوه مناسب است و هزینه اصلاح فرم بینی بدون جراحی چقدر می باشد؟
در رابطه با انتخاب روش مناسب می بایست در کلینیک زیبایی دکتر یوسفی ، دکتر متخصص شیوه کاربردی را برای شما تجویز می کند ولی در مورد هزینه فرم دهی بینی بدون جراحی ، باید گفت که عوامل بسیاری بمانند دستمزد پزشک متخصص، مکان جفرافیایی، شیوه انتخابی جهت فرم دهی بینی و کلینیکی که برای فرم دهی انتخاب می کنید، از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه فرم دهی بینی بدون جراحی است.جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۸ تماس بگیرید.
تصویر فرم دهی بینی با پلکسر

در انتهای این مطلب باید بگوئیم که اگر هنوز سوالات و ابهامات بسیاری درباره فرم دهی بینی بدون جراحی و حتی هزینه فرم دهی بینی بدون جراحی دارید، کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات برای ما بنویسید تا همکاران ما پاسخ گوی شما باشند.همچنین اگر کسی تجربه ای در این زمینه دارد خوشحال میشیم برای ما از تجربه خودتون برای ما بنویسید.

۳ Comments

    • سلام همراه عزیز.برای سربالا کردن بینی هم از لیفت نخ می توان استفاده کرد و هم از شیوه فرم دهی بینی با فیلر.ممنون که همراه ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *