تصویر لیزر کل بدن

امروزه خانمها و آقایان بدنبال از بین بردن موهای زائد خود در تمامی و کل بدن خود هستند و بهترین تکنیک  و شیوه، لیزر فول بادی یا لیزر کل بدن است. چرا که روش های قدیمی و سنتی نیز دیگر  باعث خستگی و در عین حال دلزدگی شده است.به همین دلیل همه انسانها بدنبال راحت ترین و در عین حال باکیفیت ترین شیوه از بین بردن موهای زائد می باشند.بهترین تکنیک حذف و از بین بردن موهای ناخواسته بدن لیزر می باشد.
در این تکنیک فرد براحتی و بدون هیچ گونه احساس دردی موهای زاید خود را در معرض اشعه لیزر قرار داده و با آسیب رساندن به ریشه و فولیکول مو،موی زائد برای مدتی حذف می شود.اگر چنانچه فرد قصد دارد که لیزر دائمی کل بدن خود را داشته باشد می بایست بعد از اتمام جلسات فول بادی،هر سال ۲ بار به کلینیک مورد نظر خود مراجعه کرده تا برای همیشه از شر موهای زائد خود رهایی پیدا کند.
در این مقاله قصد داریم لیزر فول بادی یا همان لیزر موهای زائد بدن را برای شما تشریح کنیم و با سوالاتی که در این مورد برای افراد بوجود می آید اشنا شویم و در نهایت قیمت لیزر کل بدن با تخفیف ویژه را  اعلام کنیم.

فیلم لیزر فول بادی

در ابتدای مقاله گفتم شاید بهتر باشه تا صحبتهای خانم دکتر یوسفی را در مورد لیزر موهای زائد بدن بشنوید :

[aparat id=’fGbdF’]

و در ادامه نیز فیلمی از لیزر موهای زائد را مشاهده نمایید تا راحت تر و بهتر با تکنیک از بین بردن موهای زائد آشنا شوید:

[aparat id=’M9Tfq’]

فول بادی چیست؟

فول بادی درانگلیسی بصورت FULL BODY نوشته میشود و به معنای تمام بدن است.این اصطلاح در بسیاری از تکنیک های زیبایی و ورزشی بسیار رایج است.درواقه در لیزر پوست و مو لیزر فول بادی به معنای لیزر تمام بدن بکار برده می شود اما در لیزر موهای بدن برای هر کلینیک زیبایی تعریف متفاوتی دارد.برخی فول بادی را شامل نوک پا تا نوک سر تعریف می کنند و برخی دیگر صورت، دست و پا و ناحیه بیکینی را بعنوان فول بادی تعریف می کنند.برای اینکه تفاوت لیزر FULL BODY  را به خوبی متوجه شوید بهتر است با کلینیک زیبایی مربوطه تماس گرفته و از پکیج های تخفیفی FULL BODY هر مرکز لیزری اطلاع حاصل کنید.

در کلینیک زیبایی دکتر یوسفی نیز پکیج فول بادی شامل تنوع بسیاری از قسمتهای مختلف آقایان و زنان است که جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از لیست قیمت لیزر موهای زائد در سال ۱۴۰۱ با مرکز لیزر دکتر یوسفی تماس بگرید.

تفاوت فول بادی و توتال بادی در چیست؟

در لیزر پوست و مو یا حتی ماساژ درمانی و جاهای دیگری که از عبارات فول بادی و توتال بادی استفاده می کندد باید گفت که هیچ تفاوت معنایی ندارند و هردو یک معنا را دارا می باشند.

مزیت لیزر موهای زائد نسبت به روش های سنتی

روش های قدیمی و سنتی علاوه بر مشکلات و عوارضی که دارند ، رشد موهای ناخواسته را نمی توانند کنترل و بهتر بگوییم متوقف کنند. به عنوان مثال روش تراشیدن باعث می شود که بطور ناخواسته ناحیه مورد نظر بریده شود بعلاوه اینکه در روزهای آتی دوباره رشد می کند یا مثلا در روش وکس یا اپیلاسیون درد ناشی از کندن موهای زائد باعث آزار و اذیت شخص می شود.
اما در روش لیزر موهای کل بدن، اشعه لیزر بصورت مستقیم و بدون هیچگونه دردی و اینکه اثر سویی روی پوست داشته باشد در لایه زیرین پوست نفوذ کرده و از ریشه ، فولیکول مو را از بین می برد و تا مدتها از شر موهای ناخواسته و زائد خلاص می شوید و این بزرگترین امتیاز تکنیک لیزر نسبت به تمامی روش ها می باشد.

لیزر کل بدن شامل چه قسمتهایی است؟

نواحی که در بدن انسان می توان لیزر کرد و در واقع در لیزر فول بادی نیز کاملا تمام این مناطق را شامل می شود بقرار زیر می باشد:

مناطق لیزر فول بادی خانم ها شامل قسمت های زیر است:

لیزر فول بادی آقایان و مردان نیز شامل قسمت های زیر است:

 تصویر هزینه لیزر فول بادی آقایان

  • دستها
  • پاها
  • شکم
  • پشت  و کمر
  • صورت
  • زیر بغل
  • ناحیه تناسلی
  • باسن
  • سرشانه

اقدامات قبل از لیزر فول بادی

بهتر است قبل از جلسه اول لیزر فول بادی یک سری اقدامات انجام گیرد تا هم شخص احساس راحتی بیشتری داشته باشد و هم متخصص کلینیک لیزر دایموند راحت تر بتواند کار خود را انجام دهد.

  1. دو تا چهار هفته قبل از لیزر فول بادی از انجام هرگونه اپیلاسیون خودداری شود
  2. قبل از انجام لیزر کل بدن استفاده هرگونه مواد آرایشی و عطر بر روی پوست بدن ممنوع می باشد
  3. اگر آستانه درد شما پایین می باشد بهتر است نیم ساعت قبل از لیزر کل بدن از متخصص کلینیک بخواهید تا از بی حسی موضعی برای شما استفاده کند ، هرچند که دستگاهی که در کلینیک لیزر موهای زائد دایموند استفاده می شود بهترین دستگاه دنیا بنام الکساندرایت می باشد و هیچگونه دردی را شخص احساس نمی کند
  4.  قبل از لیزر ف.ل بادی بهتر است موهای زائددر ناحیه تناسلی را کاملا بتراشید

برای آگاهی کامل و کسب اطلاعات دقیق تر در مورد آمادگی قبل از لیزر فول بادی ، مقاله آمادگی قبل از لیزر موهای بدن را مطالعه فرمایید.

 جلسه اول لیزر کل بدن

خب حالا قصد داریم تا جلسه اول لیزر  تمام بدن را برای شما تشریح کنیم.بعد از اینکه شخص اقدامات اولیه و آمادگی لازم را کسب کرد ، وارد دپارتمان لیزر موهای زائد کلینیک دکتر یوسفی شده و بر روی تخت دراز کشیده و متخصص لیزر دستگاه را روشن کرده و اشعه لیزر را براحتی و بصورت مستقیم به تمامی نواحی بدن می تاباند.اشعه بخاطر انرژی نامحسوسی که بسیار بالا می باشد در لایه زیرین پوست نفوذ کرده و از ریشه شروع به سوزاندن فولیکول مو می کند.
در این حالت فرد بدون اینکه گرما و دردی را احساس کند متوجه از بین رفتن موهای زائد بدن خود می شود و بصورت زنده از بین رفتن موهای ناخواسته خود را می بینید.مدت زمان لازم جلسه اول لیزر کل بدن ۴۵ دقیقه می باشد.

لیزر دائمی کل بدن

همانطور که در ابتدای مقاله لیزر فول بادی اشاره کردیم،با ۶ یا ۸ جلسه رفتن به کلینیک و انجام لیزر بدن،برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود رها نمی شویم.به دلیل اینکه  ریشه موهای بدن بسیار قدرتمند بوده و با توانی که برای در دستگاه های لیزر موهای زائد در نظر گرفته تا آسیبی به بدن نرسد،بهترین دستگاه های روز دنیا نیز قادر نیستند که ریشه مو را برای همیشه از بین ببرد.لذا برای اینکه شما موهای زائد کل بدن خود را برای همیشه حذف کنید،لازم است لیزر کل بدن و تمامی نقاط را در سال ۲ بار تکرار کنید.
وقتی که لیزر دایئمی کل بدن در سال ۲ بار تکرار شود،همینکه ریشه و فولیکول مو بخواهد دوباره رشد و نمو کند،اشعه لیزر ریشه موی تازه درآمده را از بین برده و جایی برای رشد و نفس کشیدن مو نمی گذارد،به همین خاطر با تکرار جلسات لیزر فول بادی،برای همیشه و بصورت دائم از موهای زائد بدن خود آسوده خاطر می شوید.

لیزر کل بدن چقدر طول میکشد؟

تصویر تخفیف لیزر کل بدن

برای اینکه تمامی و کل موهای زائد بدن  از بین برود به ۶ الی ۸ جلسه احتیاج است و زمان هر جلسه ۴۰ دقیقه الی یک ساعت می باشد.البته این زمان برای خانمها و آقایان و حتی نوع پوست و میزان تراکم مو متغیر است.

بهترین دستگاه لیزر فول بادی

در مبحث لیزر فول بادی و حتی هزینه و قیمت لیزر فول بادی برای داوطلبین زیباجویی که برای از بین بردن تمامی موهای زائد بدن خود اقدام می کنند، دستگاه لیزر موی بدن خیلی اهمیت دارد و یکی از سوالاتی که دغدغه زیباجویان است، بهترین دستگاه لیزر فول بادی است.

بهترین دستگاه لیزر فول بادی طبیعتا دستگاه های الکس امریکایی است که در کلینیک زیبایی دکتر یوسفی نیز استفاده می شود اما باید گفت تنها خود دستگاه در لیزر کردن بدن اهمیت ندارد بلکه تخصص و تجربه اپراتور از اهمیت بیشتری برخوردار است.انواع دستگاه های لیزر به سه دسته  shr, diode  و alex تقسیم بندی می شوند.یکی از بهترین دستگاه لیزر فول بادی آقایان و بانوان، دستگاه لیزر پاردایس است که از کیفیت و خنک نندگی بسیار خوبی برخوردار است و بسیاری از افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند، راضی و خرسند می باشند.

اما همانطور که عرض شد بهتر از خود دستگاه در لیزر کل بدن، تجربه و اپراتور دستگاه است که در کلینیک لیزر دکتر یوسفی از افرادی با تجربه و دوره دیده فنی حرفه ای استفاده می شود و شما براحتی لیزر کل بدن و فول بادی خود را بدون درد و سوزش می توانید انجام دهید.

شایع‌ترین عوارض لیزر توتال بادی یا کل بدن 

عوارض روش‌های درمانی مختلف به چند شکل پدیدار می‌شوند. به هر حال در طی لیزر یا روش‌های زیبایی دیگر، شما دارید تغییری در ساختار بدن ایجاد می‌کنید و باید انتظار داشته باشید که بدن شما به آن تغییر واکنش نشان دهد. عوارض طبیعی لیزر فول بادی شامل التهاب و قرمزی پوست می‌شود. این عوارض لیزر معمولاً موقتی هستند و خیلی زود ناپدید می‌شوند.
برخی عوارض لیزر موهای زائد مانند پوسته پوسته شدن، موقتی و طبیعی هستند؛ ولی به ندرت مشاهده می‌شوند. سایر عوارض لیزر مانند تغییر رنگ پوست و ایجاد اسکار، عوارض حاد این روش درمانی محسوب شده و معمولاً ناشی از خطای درمانی هستند. به طور کلی لیزر موهای زائد روشی بسیار ایمن بوده و عوارض جانبی به ندرت مشاهده می‌شود.

قیمت لیزر فول بادی یا کل بدن

تصویر لیست قیمت لیزر موهای زائد 1401-بانوان
با توجه به جدول فوق هزینه و قیمت لیزر فول بادی ۶۸۰ هزار تومان می شود ولی کلینیک لیزر و زیبایی دکتر یوسفی  تخفیف لیزر کل بدن در خانمها را به ازای هر جلسه ۲۹۰ هزار تومان در نظر می گیرد. همچنین تخفیف لیزر کل بدن آقایان نیز جلسه ای ۸۵۰ هزار تومان می باشد.کلینیک دکتر یوسفی یکی از بهترین مراکز و کلینیک های لیزر موهای زائد کل بدن یا فول بادی است که این اعتبار را می توانید در وب سایت شهر کلینیک، بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد تهران و ایران مشاهده نمائید.

ما سعی کردیم در این مطلب لیزر فول بادی و تمام بدن آقایان و خانم ها را برای شما تشریح کنیم و از مزایا و عوارض این شیوه زیبایی صحبت کردیم، اما اگر شما هنوز با سوالاتی روبرو هستید یا تجربه ای در زمینه لیزر تمام بدن داشته اید، خوشحال می شویم که برای ما در قسمت دیدگاه ها و نظرات بنویسید تا همکاران ما پاسخ گوی شما باشند.همچنین اگر تصور می کنید این مقاله می تواند برای دوستان شما مفید واقع شود، خواهشمندیم در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بزارید.

۱۲ Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *