تصویر لیزر موهای واژن

 بسیاری از خانم ها به دنبال بهترین و مؤثرترین روش نظافت ناحیه حساس خود بنام واژن می باشند.پیشنهاد ما برای از بین بردن موهای زائد این منطقه، لیزر موهای زائد واژن است.خواه این اولویت شخصی باشد،یک موضوع بهداشتی یا یک مطلب فرهنگی، هر کس دلایل خاص خود را برای برداشتن موهای ناحیه واژن دارد.این نوع لیزر دقیقا همانند پاکسازی مو در ناحیه پا یا زیر بغل نمی باشد.ناجیه تناسلی منطقه ای بسیار حساس و لطیف بوده و کمی بی دقتی می تواند منجر به آسیب و لطمه جدی به آن نقطه شود.
در واقع مو زائد این نقطه بسیار ضخیم تر و درشت تر از مابقی موهای زائد یدن می باشد.بنابراین می بایست با دقت بیشتری انجام شود.روش های مختلفی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد ، اما پیدا کردن روشی که برای شما مناسب است به حساسیت پوست شما ، میزان راحتی شما و مقدار موهای زائد که می خواهید بردارید بستگی دارد.در اینجا هر روش و مزایا و معایبی که وجود دارد ولی باید توجه کنید که شما روشی را برگزینید که مطابق و متناسب با نیازهای شما باشد.همچنین در این مقاله در مورد عوارض، مزایا و هزینه لیزر موهای واژن صحبت می کنیم.پس ما با ما همراه باشید.

از بین بردن موهای زائد واژن با تیغ

تصویر از بین بردن موهای واژن با تیع

با وجود محبوبیت روزافزون لیزر ، تراشیدن هنوز رایج ترین روشی است که زنان برای رفع موهای زائد از آن استفاده می کنند. توصیه می شود اگر برای رفع موهای زائد واژن از تیغ استفاده می کنید حتما از یک تیغ برقی که مخصوص رفع موهای زائد واژن طراحی شده است ، خریداری کنید.

مزایا:

  • ارزان
  • آسان
  • سریع
  • بدون درد

معایب:

  • کوتاه مدت بدین صورت که موی زائد سریعا رشد کرده و باعث خارش و رشد بیشتر می گردد
  • ممکن هست باعث زخم و بریدگی شود
  • ممکن است باعث تحریکات پوستی شود

از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی با اپیلاسیون

 یکی دیگر از روشهای متداول برای از بین بردن موهای ناحیه تناسلی و واژن ، اپیلاسیون می باشد.در اصل سه نوع اپیلاسیون وجود دارد:بیکینی،هالیوودی و برزیلی
اپیلاسیون بیکینی فقط یک خط و امتداد از موهای ناحیه تناسلی را برمی دارد و توانایی لازم برای برداشتن موهای واژن را ندارد.به همین دلیل بسیاری از خانمها از اپیلاسیون برزیلی استفاده می کنند.
اپیلاسیون برزیلی در سال ۱۹۸۰،هنگامی که لباس های بیکینی مد شدند مرسوم و محبوبیت خاصی پیدا کرد.این روش باعث می شود همه موها از ناحیه تناسلی به جز یک بخش کوچک در قسمت جلویی که به عنوان “نوار فرود” شناخته می شود ، خارج شود. این منطقه  را می توان به شکل مثلث ، بیضی ، قلب یا هر نوع دکوراسیونی که مشتری می خواهد شکل داد.
اما در مورد اپیلاسیون هالیوودی باید گفت که بسادگی یک موم برزیلی این منطقه را بدون مو می گذارد.
نتیجه اینکه اشخاصی که اپیلاسیون را انتخاب میکنند از اپیلاسیون برزیلی و هالیوودی استفاده کنند.

مزایا:

  • تمام موم ها،تمامی موهای زائد حتی موارد کرکی را نیز از بین می برند.
  • ۳ تا ۶ هفته طول می کشد تا موهای زائد دوباره رشد کنند و بسیار بهتر از اصلاح و تراشیدن می باشد.
  • موها نرم تر و پراکنده تر رشد می کنند.
  • روش سریعی به نسبت می باشد چرا که در عرض چند دقیقه انجام می شود.

معایب:

  • بسیار دردناک است خصوصا برای اشخاصی که پوست حساسی دارند
  • مو باید حداقل یک میلی متر رشد داشته باشد وگرنه این روش کارساز نخواهد بود به همین دلیل باید صبر کنید تا موهای زائد به این اندازه برسند
  • خطر تحریک یا خرشی که حتی ممکن است به عفونت منجر شود
  • تورم و خونریزی چرا که ناحیه تناسلی بسیار حساس می باشد.
  • در صورت بارداری یا داشتن دیابت حتما باید با پزشک مشورت شود

کرم های موبر

کرم ها برای تمیز کردن ناحیه در امتداد خط بیکینی یک انتخاب بسیار رایج است ، اما اگر قرار است از آنها برای رفع موهای واژن استفاده شود ، مهم است که محصولی را انتخاب کنید که برای این منظور بی خطر باشد. برخی مارک ها حاوی مواد شیمیایی سختی هستند که برای ناحیه حساس دستگاه تناسلی مناسب نیستند. حتما قبل از درخواست هشدارها را بر روی جعبه آن مطالعه کنید تا از تصمیم خود پشیمان نشوید.

مزایا:

  • بدون درد
  • سریع و آسان در دسترس
  • ارزان

معایب:

  • دارای رایحه که ممکن است باعث حساسیت شود
  • خطر تحریک و خارش
  • رشد موی زائد سریع اتفاق می افتد
  • برای پوست های حساس مناسب نمی باشد.

آمادگی قبل از لیزر موهای واژن

البته قبل از لیزر موهای واژن یکسری اقدامات و آمادگی ها بهتراست انجام شود تا نتیجه و بازدهی بهتری حاصل گردد.مثلا بهتر است قبل از جلسه اول موهای ناحیه تناسلی را بتراشید تا لیزر راحت تر آن منطقه را پاکسازی نماید.اگر دوست دارید اطلاعات کامل تر و جامعتری نسبت به آمادگی قبل از لیزر پدا کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله ۸ نکته طلایی آمدگی لیزر موهای زائد را مطالعه فرمایید.

لیزر موهای زائد واژن

تصویر لیزر موهای زائد واژن

اگر بدنبال روشی دائمی برای از بین بردن موهای زائد هستید،ما اصلاح کردن و اپیلاسیون را پیشنهاد نمیکنیم و فقط لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را به عنوان بهترین شیوه انتخاب می کنیم  به دلیل اینکه با از بین بردن فولیکول مو دیگر نگرانی برای رشد سریع وجود نخواهد داشت و شخص با هزینه کمی می تواند برای مدت مدیدی از شر موهای زائد خلاص شود.ما در مقاله ای تحت عنوان لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به این امر به خوبی پرداختیم و پیشنهاد می کنیم که نوشته  را مطالعه فرمایید.

مزایا:

  • از بین رفتن موهای زائد در این روش دائمی است
  • هیچ گونه درد و خونریزی ایجاد نمی کند
  • روی موهای تیره و ضخیم بخوبی کار میک ند به همین دلیل بهترین روش از بین بردن موهای زائد واژن، لیزر موهای زائد می باشد

معایب:

  • هزینه آن نسبت به مابقی روش ها بیشتر است اما با یکبار هزینه مدتها از شر موهای زائد خلاص می شوید
  • هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند
  • برای رسیدن به نتیجه مطلوب به چندین جلسه نیاز می باشد

لیزر موهای واژن باعث نازایی می شود؟

شاید بسیاری از افراد این سوال برایشان پیش آمده باشد و به همین ترس دارند که منطقه و ناحیه تناسلی را لیزر کنند.باید گفت شیوه لیزر مورد تایید FDA آمریکا که یکی از سختگیر ترین سازمانهای بهداشت است، شده است بعلاوه اینکه باید دوباره یاداوری کنیم که لیزر در لایه میانی پوست نفوذ کرده و فولیکول مو را نابود می کند.تکنیک لیزر به هیچ عنوان باعث نازایی و ناباروری نمی شود و این شایعه ای بیش نیست.

ویژگی ها و مزایای لیزر ناحیه تناسلی

از بین بردن و لیزر ناحیه تناسلی برای بانوان و آقایان دارای ویژگی و امتیازاتی نیز می باشد.این امتیازات از نگاه علمی بررسی شده و کاملا به اثبات رسیده است.شما داوطلب عزیز لیزر در نظر داشته باشید به محض لیزر موهای واژن یا ناحیه تناسلی در مردان بهبود کیفیت رابطه جنسی حاصل شده و باعث از بین رفتن سوزش و خارش واژن بانوان می شود.همچنین سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی به طور کامل برطرف شده و دیگر هیچگونه جوشی در ناحیه تناسلی و واژن ایجاد نمی شود.لیزر ناحیه تناسلی در مردان و واژن در خانمها باعث جلوگیری از شکل گیری انواع عفونت و قارچ و زگیل تناسلی می شود.

 

عوارض لیزر موهای زائد واژن

طبق بررسی های انجام شده پزشکی اگر لیزر موهای واژن در یکی از بهترین مراکز و کلینیک های لیزر موهای بدن و زیر نظر دکتر متخصص انجام شود نه تنها هیچگونه عوارضی برای فرد ندارد بلکه همانطور که در قسمت بالا گفته شد برای شخص زیباجو اثرات مثبتی نیز در بر خواهد داشت.در صورتی که در یک مرکز نامعتبر این لیزر انجام شود امکان دارد که حرارات بیش از حد ناحیه تناسلی باعث سوختن و سوزش در شخص شود.

لیزر موهای واژن در دوران بارداری

تصویر لیزر موهای بدن در دوران بارداری
بسیاری از مراجعین کلینیک سوالشون این است که آیا لیزر در دوره بارداری امکان پذیر است و مشکلی ندارد؟ باید در جواب این عزیزان گفت به جز ۳ ماه اول و ۳ ماه آخر بارداری در بقیه موارد لیزر در دوره بارداری و حتی شیردهی هیچ مشکلی ندارد. به دلیل اینکه توان اشعه لیزر به اندازه لایه میانی پوست می باشد و تا لایه های زیرین نمی تواند نفوذ کند.
اگر اطلاعات جامع تر و کاملتری دوست دارید بدست آورید مقاله لیزر موهای بدن در دوران بارداری را مطالعه نمایید.

هزینه و قیمت لیزر موهای زائد واژن

بسیاری از  انسانها وقتی بدنبال کاری هستن هزینه و قیمت آن کار برایشان مهم می باشد و این امری طبیعی است.هزینه لیزر موهای زائد واژن نیز از این قضیه مستثنی نیست.در پاسخ به همراهان عزیزی که سوالشان قیمت و هزینه لیزر موهای واژن است باید گفت که هزینه لیزر کردن مو به عوامل بسیاری ارتباط دارد که از پارامترهای مهم می توان به موقعیت جغرافیایی کلینیک، نوع دستگاه لیزر، تعداد شات مصرفی و تخصص اپراتور اشاره کرد.اگر شما قصد دارید لیزر موهای ناحیه تناسلی خود را در کلینیک دکتر یوسفی انجام دهیید کافیست به تصویر زیر نگاهی بیاندازید:

 

تصویر لیست قیمت لیزر موهای زائد 1401-بانوان

 

همچنین جهت اطلاع کامل از هزینه لیزر موهای زائد بدن کافیست به مقاله لیزر کل بدن مراجعه کرده و تمام نواحی بهمراه قیمت و همچنین تخفیف لیزر کل بدن اطلاع حاصل کنید.

مزایای لیزر موهای واژن یا ناحیه تناسلی

زنان و بانوانی که لیزر موهای زائد واژن خود را انجام می دهند، کیفیت رابطه جنسی شان بهبود پیدا می کند، خارش و سوزش ناحیه تناسلی از بین می رود، سیاهی و تیرگی نواحی واژن از بین می رود و از ایجاد هرنوع قارچ و عفونت در ناحیه تناسلی زنان جلوگیری به عمل می آید.

نتیجه گیری و سخن آخر

روش های مختلفی برای رفع موهای واژن وجود دارد و انتخاب مناسب به تصمیمات و نیازهای شخصی شما بستگی دارد. اگر حریم شخصی منزل خود را ترجیح می دهید ، کرم های اصلاح و اصلاح بهترین گزینه برای شما باشد. اما ، اگر به دنبال شیوه ای موثرتر هستید ، مراجعه به یک سالن مخصوص اپیلاسیون برزیلی نتایج مورد نظر را ارائه می دهد. برای یک راه حل دائمی تر و کمتر دردناک تر ، درمان های لیزر می توانند یک روش ایمن و ماندگار برای رفع موهای زائد را برای شما فراهم کند.
ما در کلینیک لیزر موهای زائد دکتر یوسفی بهترین دستگاه لیزر را که دایود نام دارد دارا می باشیم که تمامی نقاط بدن شما خصوصا لیزر موهای واژن وناحیه تناسلی را بصورت تخصصی انجام می دهیم.

اگر با خواندن این مطلب با سوالات و ابهامتی در رابطه با لیزر ناحیه تناسلی، بیکینی و هزینه لیزر موهای واژن دارید، کافیست در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید تا همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.همچنین اگر تجربه ای در زمنیه لیزر موهای بدن در ناحیه تناسلی دارید خوشحال می شویم که برای ما از تجربیات خودتان بنویسید.

سوالات متداول

آیا بعد از لیزر موهای واژن و بیکینی میتوان رابطه داشت؟

بله.بلافاصله بعد از لیزر کردن ناحیه تناسلی، خانمها و آقایان براحتی می توانند رابطه جسی داشته باشند.حتی لیزر این نقطه باعث بهبود رابطه جنسی نیز می شود.

حکم شرعی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر کردن ناحیه تناسلی آقایان و خانمها به دلیل اینکه هیچگونه اثرات مخربی بر روی پوست نمی گذارد از لحاظ شرعی مشکلی نداشته و حتی بالعکس به دلیل از بین رفتن عفونت و قارچ پوستی در قسمت مربوطه مشکلی ایجاد نمی کند.

۲ Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *