تصویر تزریق ژل برای صورت لاغر

یکی از چشمگیر ترین تزریقات زیبایی، تزریق ژل برای صورت لاغر است.صورت زیبا و سالم، می‌تواند تاثیری بسیار چشمگیر و فوق العاده در میزان زیبایی ظاهری ما انسان‌ها داشته باشد و جالب است بدانید که یکی از اولین اجزای ظاهری شما که نظر سایر افراد را به خود جلب می‌کند، صورت شماست. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که در زیبایی و جذابیت بیشتر صورت ما نقش دارند. از جمله می‌توانیم به پوست، چشم‌ها و غیره اشاره کنیم. اما لازم است بگوییم که بدون شک، مهم ترین و اصلی ترین عامل در این زمینه، فرم و حالت صورت است. برخی از افراد با صورت کشیده و لاغر متولد می‌شوند. برخی از افراد نیز طی کاهش و افزایش‌های متعدد وزن به حالت لاغری بیش از حد صورت دچار می‌شوند. برخی از افراد هم به علت استرس‌ها و فشارهای زیاد، با لاغری صورت مواجه می‌شوند.
خوشبختانه، باید بگوییم که مشکل لاغری و کشیدگی بیش از حد صورت، درمان و راه حلی ساده دارد و می‌توان در دوره‌‍ ای کوتاه، صورت کشیده و لاغر را به صورتی گرد و خوش فرم تبدیل نمود. بهترین راه حل برای این امر، تزریق ژل به صورت است. ممکن است شما نیز مانند عده زیادی از افراد، تصور کنید که تزریق ژل تنها برای پر کردن چین و چروک‌ها  یا تزریق ژل جهت حجم دادن به لب‌ها کاربرد داشته باشد. برای آگاهی بیشتر درباره تزریق ژل برای صورت‌های کشیده و نیز روش‌های رایج در آن، طی ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

نحوه انجام تزریق ژل

تصویر نحوه تزریق ژل به صورت لاغر

قبل از هر چیز، شما بدانید قبل از آن که شما این اقدام را انجام دهید، لازم است با مشاورانی که در مرکز زیبایی دایموند مشغول به کار هستند، جلسات مشاوره را طی کنید. طی این جلسات، مشاوران پس از بررسی کامل و جامع سلامت شما، نتایج احتمالی از تزریق ژل به صورت شما را برایتان بیان می‌کنند و سپس، در صورت رضایت شما، اقدام به انجام تزریق ژل می‌نماید. یکی از مراحل مهمی که متخصص قبل از انجام تزریق باید طی کند، این است که رنگدانه‌های پوستی شما را در نظر بگیرد و مورد بررسی قرار دهد.
جالب است بدانید که متخصص می‌تواند با توجه به این مورد نوع تزریق مناسب تر و مطلوب را برای شما انتخاب نماید. متخصص باید در این مرحله، نقاطی که صورت شما نیاز به تزریق دارد را مشخص نماید. این مورد را در پاراگراف بعدی به شکل گسترده تر شرح داده ایم. سپس، پس از آن که نقاط تزریق مشخص شدند، متخصص باید صورت شما را به طور کلی با استفاده از موارد آنتی باکتریال بشوید و ضد عفونی کند، تا از وارد شدن هر گونه آلودگی به پوست شما جلوگیری شود. در مرحله بعدی، متخصص باید با استفاده از مواد بی حس کننده، صورت شما را بی حس کند، تا طی جلسه تزریق، شدت درد شما را اذیت نکند. طی ادامه جلسه، با توجه به وضعیت نیاز تزریق شما و نیز با توجه به سرعت عمل متخصص، می‌توانیم بگوییم که عمل تزریق نزدیک به نیم ساعت الی یک ساعت به طور می‌انجامد.

نقاط رایج برای تزریق ژل، با هدف چاق کردن صورت لاغر

تصویر نقاط مهم تزریق ژل برای صورت کشیده

به طور کلی، نمی‌توان تعیین کرد که برای همه افراد در چه قسمتی تزریق باید انجام بگیرد، و یا تزریق باید بیشتر انجام شود. چرا که این امر، کاملا وابسته به نوع صورت و فرم صورت شخص است، و باید با توجه به کمبودها و نیازهای او این تزریق‌ها انجام شوند. اما اگر بخواهیم دیدی کلی و جامع نسبت به این قضیه داشته باشیم، می‌توانیم بگوییم که به طور معمول، غالب افرادی که برای انجام این تزریق به متخصص مراجعه می‌نمایند، نیاز به انجام تزریق در لب‌ها، چین چانه، مناطق نامتقارن صورت، خطوط عمودی دور لب، گونه‌ها یا شقیقه‌ها و البته، خطوطی که اطراف دهان یا اطراف بینی به وجود آمده اند، من جمله خط لبخند.در دوره آموزش تزریق ژل و بوتاکس در همدم آکادمی به تمامی این نکات مهم و طلایی پرداخته می شود.

نکات مهم تزریق ژل برای صورت‌های لاغر

تصویر نکات مهم در تزریق ژل به صورت کشیده و لاغر

در نظر داشته باشید که تزریق ژل به صورت با هدف از بین بردن حالت کشیدگی و چاقی صورت، عملی بسیار حساس است و نیاز به دقت زیاد دارد. علت این امر این است که این عمل با هدف پر کردن نقاط خالی و نامتقارن انجام می‌شود و باید بتواند نقصان‌ها و ایرادهای صورت شخص را از بین ببرد. با این حساب، اگر متخصص نتواند عمل تزریق را به درستی و آن طور که باید به انجام برساند، اثرات اشتباهات وی کاملا مشهود خواهند بود و در نگاه اول نیز قابل تشخیص خواهند بود. بنابراین، اصلی ترین و مهم ترین پیش نیاز این عمل، دقت و مهارت بالای متخصص است. نکته دیگری که لازم است در این باره برای شما ذکر کنیم، این است که انجام دادن تزریق، به طور کلی نیاز به توجه و مراقبت‌های زیادی تا دوره خاصی پس از انجام شدن دارد. بدیهی هست که تزریق ژل برای پر کردن صورت کشیده، که حساس تر هم هست، نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد.
پیشنهاد ما برای شما این است که تنها در صورتی که صورت شما واقعا کشیده و یا لاغر هست به انجام این کار اقدام کنید. چرا که انجام دادن این عمل، برای کسانی که صورتشان آن چنان هم کشیده و لاغر نیست، موجب می‌شود که این عمل آن قدرها هم خود را نشان ندهد و یا حتی در مواردی نتیجه مطلوب به همراه نداشته باشد.مورد دیگری که لازم دانستیم به آن اشاره کنیم، این است که حتما به یک کلینیک زیبایی و تخصصی دکتر یوسفی مراجعه کنید، تا از پیش آمدن مشکل در روند و یا نتیجه کار جلوگیری شود.

هزینه تزریق ژل برای چاق کردن صورت

اگر شما نیز در دسته افرادی باشید که قصد انجام این تزریق را دارند، مسلما یکی از دغدغه‌های مهم شما هزینه تزریق ژل به صورت لاغراست. باید بگوییم که تقریبا ارائه دادن یک قیمت ثابت برای این امر، غیر ممکن است. علل این موضوع، بی ثبات بودن قیمت‌ها، نیازهای متفاوت صورت‌های مشتریان و برند ژل مورد استفاده می‌باشد. برخی از برندها از برخی دیگر بسیار گران‌تر هستند و هزینه بیشتری روی دست شما می‌گذارند. در ضمن، متخصص باید بعد از جلسه مشاوره تشخیص دهد که صورت شما به چه مقدار تزریق ژل احتیاج دارد؛ تا بتوانیم قیمتی حدودی برای هزینه تزریق ژل به شما ارائه دهیم.
اما اگر در این بخش بخواهیم نگاهی کلی و تقریبی به هزینه تزریق ژل برای چاقی صورت بیندازیم، می‌توانیم بگوییم که شما باید روی هر سی سی ژل از ۱ میلیون تومان یا ۲ میلیون تومان حساب نمایید. پیشنهاد ما برای شما این است که از تزریق ژل‌های ارزان قیمت جدا جلوگیری کنید. علت این امر آن است که در برخی موارد این ژل‌ها از ماندگاری بسیار کمی بهره مند هستند و حتی در برخی موارد، عوارض جدی به همراه دارند. در آخر نیز باید بگوییم که اعلام کردن مقدار سی سی مورد نیاز برای شما، غیر ممکن است و شما حتما باید توسط متخصص معاینه شوید و با در نظر گرفته شدن خواسته‌ها و سلیقه شما، این میزان تعیین گردد.

عوارض تزریق ژل به صورت لاغر

خوشبختانه، خبر خوب این است که روش تزریق ژل برای چاقی صورت، در دسته عمل‌های غیر تهاجمی و ساده قرار دارد. یکی از علل این امر، این است که این عمل مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد و با درد زیادی همراه نیست و نیز نیازی به بیهوشی ندارد. هم چنین، باید اشاره کنیم که این عمل شامل دوره نقاهت زیاد و طولانی مدت نیست و به راحتی می‌توان دوره نقاهت آن را پشت سر گذاشت. با توجه به این اوصاف، می‌توانیم این عمل را در دسته عمل‌های کم عارضه و ساده قرار دهیم. به طور کلی، غالب عوارض و مشکلاتی که در اثر تزریق ژل تا به حال برای افراد پیش آمده است، مربوط به انتخاب برند ژل نامناسب و تاییده نشده و یا انتخاب متخصص نابلد و ناشی بوده است.
با توجه به این اوصاف، اگر شما قصد دارید این اقدام را انجام دهید و در عین حال، از کمترین میزان عوارض و مشکلات رنج ببرید، پیشنهاد ما برای شما این است که از برند تایید شده و با کیفیت ژل استفاده کنید و تزریق خود را نزد یک متخصص کار بلد و ماهر انجام دهید. اگر این شرایط را رعایت نمایید، بدون شک با عوارضی روبرو نخواهید شد. در آخر، لازم است ذکر کنیم که در موارد معدود و نادری، افراد به ژل حساسیت نشان داده اند، البته، اگر شما نزد یک متخصص ماهر بروید، این موضوع را از پیش مورد بررسی قرار می‌دهد و از پیش آمدن این موضوع جلوگیری می‌کند.

عوارض طبیعی بعد از تزریق ژل به صورت لاغر

 

کبودی

توجه داشته باشید که تزریق ژل با استفاده از سوزن‌های مخصوص انجام می‌شود و ماده‌ای خارجی وارد بدن شما می‌شود. در چنین شرایطی، کاملا طبیعی هست که روی صورت شما نشانه‌های کبودی نمایان شوند و حتی تا چندین روز هم باقی بمانند. به طور کلی، میزان طبیعی باقی ماندن این کبودی‌ها روی صورت فرد، دو الی سه روز می‌باشد.

تورم

مجددا بنا بر دلایلی که در بند قبلی نیز آن‌ها را شرح دادیم، کاملا طبیعی هست که صورت شما پس از انجام تزریق دچار تورم و ورم شود و این امر نیز پس از مدت کوتاهی از بین می‌رود و صورت شما به حالت طبیعی و همیشگی خود باز خواهد گشت. این مدت می‌تواند مجددا دو الی سه روز به طول بینجامد. در نظر داشته باشید که طی تزریق، و نیز پس از آن، پوست با فشار زیادی مواجه می‌شود و همین امر نه تنها سبب پدیدار شدن تورم در سطح پوست می‌شود، بلکه سبب ایجاد قرمزی نیز می‌شود.

بی حسی

با وجود این که متخصص به شکل جداگانه صورت شما را برای انجام تزریق کاملا بی حس می‌کند، خوب است بدانید که خود ترکیبات ژل‌ها نیز مقداری مواد بی حس کننده وجود دارد. این امر به علت کاهش درد‌های پس از انجام تزریق انجام شده است. با این حال، برخی از افراد پس از انجام تزریق تا چندین ساعت همچنان حس بی حسی را دارند. این امر نیز کاملا طبیعی هست و پس از مدت بسیار کوتاهی صورت شما به حالت اولیه خود باز خواهد گشت.

مدت ماندگاری تزریق ژل به صورت‌های لاغر و کشیده

در نظر داشته باشید که میزان ماندگاری ژل در صورت شما به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و نمی‌توان مدت خاصی را برای این امر تعیین کرد. یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در این حیطه، نحوه واکنش نشان دادن بدن شما نسبت به ژل است. بدن بسیاری از افراد در حل کردن و از بین بردن ژل سریع عمل می‌کند و به همین دلیل، میزان ماندگاری ژل در صورت آن‌ها کمتر است. اما بسیاری از افراد نیز با ماندگاری بالا مواجه می‌شوند، چرا که بدنشان واکنش متفاوتی نسبت به ژل از خود نشان می‌دهد. از دیگر عوامل تاثیرگذار در این حیطه، نحوه مزاقبت شما پس از انجام تزریق است.
تحت هیچ عنوان توصیه‌ها و دستورات پزشک متخصص را از خاطر نبرید و با دقت هر یک از توصیه‌های آنان را عملی کنید. البته، در بخش بعدی، ما نیز برخی از نکاتی که باید درباره مراقبت‌های بعد از تزریق ژل بدانید را به شما ارائه خواهیم داد. از دیگر عوامل مهم تاثیرگذار در میزان ماندگاری ژل، کیفیت برند ژلی است که شما مورد استفاده قرار داده اید. برخی از برندها، که به طور معمول گران قیمت تر نیز هستند، از ماندگاری بسیار بالاتری بهره مند هستند و تا مدت طولانی، آثار تزریق را در صورت شما به نمایش خواهند گذاشت.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل صورت

تصویر مراقبت بعد از تزریق ژل صورت

شاید این موضوع به نظر شما آن قدرها جدی هم نباشد و خیلی آن را تاثیرگذار در نظر نگیرید، اما باید بدانید که بدون شک یکی از مهم ترین و نیز تاثیرگذار ترین عوامل در میزان ماندگاری ژل در صورت شما، و نیز حفظ شکل درست و متقارن آن، مراقبت‌هایی هست که شما پس از انجام تزریق انجام می‌دهید. در ادامه، به برخی از مهم ترین اقداماتی که باید پس از تزریق انجام دهید اشاره خواهیم کرد.

  1. استفاده از کمپرس آب سرد پس از تزریق، برای کاهش کبودی
  2. حرکت ندادن و یا حرکت دادن کمتر اجزای صورت، به خصوص بخش‌هایی که تزریق در آن‌ها انجام شده است.
  3. عدم اصلاح و آرایش صورت، حداقل تا یک هفته پس از انجام تزریق
  4. صورتتان را بشویید و خشک کنید. این کار به جلوگیری از بروز عفونت کمک می‌کند. (البته، احتمال رخ دادن این پدیده زیاد نیست، اما بهتر است که شما جانب احتیاط را رعایت کنید)
  5. هرگز روی صورت خود نخوابید! به خصوص تا یک هفته پس از تزریق ژل. این عمل به راحتی باعث جا به جا شدن مواد و ایجاد حالت نا متقارن می‌گردد.

مزایای تزریق ژل به صورت لاغر

مزایای تزریق ژل به صورت افراد لاغر و کشیده به قرار زیر می باشد:

زیبایی و جذابیت بیشتر صورت

تزریق ژل برای صورت‌های لاغر، یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در زیبایی ظاهری فرد است. خوب است بدانید که افراد می‌توانند با توجه به سلیقه و نیازهای صورت خود، از متخصص بخواهند برایشان زاویه سازی صورت را نیز ایجاد کند. این امر، می‌تواند چهره را چندین برابر زیباتر نماید و حالت بسیار جذاب و گیرایی به صورت شخص ببخشد. در ضمن، فراموش نکنید تزریق ژل به پر شدن چین و چروک‌های روی سطح پوست نیز کمک خواهد کرد، و به جوان تر به نظر رسیدن شما منجر خواهد شد.

روشی آسان و غیر تهاجمی

این روش به علت سادگی زیاد در انجام شدن، بدون درد بودن، بدون جراحی بودن، بدون نیاز به بیهوشی بودن و در نهایت بهره مندی از دوره نقاهت کوتاه و اثربخشی سریع، در دسته روش‌های چاقی صورت غیر تهاجمی هست، و شخصی که تزریق را انجام داده است، با آسیب و اذیت مواجه نخواهد شد.

مناسب برای ایجاد تاخیر در پیری صورت

همان طور که در قسمت قبلی نیز ذکر کردیم، تزریق ژل به صورت یکی از تاثیرگذار ترین اقدامات در حفظ زیبایی صورت و جوان تر نشان دادن آن است. فراموش نکنید که تزریق ژل می‌تواند سبب پر شدن و از بین رفتن خط و خطوط و چین و چروک‌های صورت شود و صورت شما را چندین سال جوان تر نشان دهد.

بهترین گزینه برای کسانی که از انحرافات جزیی رنج می‌برند

بسیاری از افراد هستند که انحرافات جزئی در صورت خود دارند و از اقدام به عمل کردن نیز بیزار هستند  یا ترس دارند، بهترین گزینه برای این افراد نیز اقدام به تزریق ژل در صورت است. با استفاده از ژل، متخصص ماهر می‌تواند به راحتی انحرافات صورت را بر طرف نماید و تقارن زیبایی در صورت شما رقم بزند.

تزریق ژل به صورت لاغر یا برای لب و گونه، به طور کلی یکی از روش‌های زیبایی تهاجمی و ساده هست و نسبت به سایر روش‌ها نیز کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر می‌باشد. لازم است اشاره کنیم که یکی از بهترین و ساده ترین روش‌ها و درمان‌ها برای کسانی که از داشتن صورت‌ بسیار لاغر و یا کشیده رنج می‌برند نیز تزریق ژل می‌باشد. صورت، یکی از مهم ترین اجزای ظاهری ماست و تاثیر زیادی در میزان جذابیت ما از نظر دیگران دارد. اگر شما نیز در دسته افرادی هستید که به هر دلیلی، (افسردگی و استرس، افزایش و کاهش وزن مداوم و یا حتی ژنتیکی) صورت لاغر و کشیده ای دارند، می‌توانید به راحتی با استفاده از ژل، صورت خودتان را پر تر و گرد تر کنید، و علاوه بر زیباتر کردن صورت خود، ظاهری جوان تر نیز به آن ببخشید.
البته، توصیه ما به شما این است که حتما از ژل‌های مرغوب و با کیفیت استفاده کنید و به متخصص‌های ماهر یا بهترین کلینیک های تزریق ژل به صورت لاغر در تهران مراجعه کنید. درست است که ممکن است این شرایط، کمی هزینه‌ها را برای شما بالاتر ببرند، اما این روش، بهترین روش برای رساندن عوارض، به کمترین حالت ممکن خود می‌باشد.در نهایت اینکه اگر هنوز در مورد تزریق ژل برای صورت لاغر با سوالات و سوالاتی در ذهن روبرو هستید کافیست در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *