تصویر تزریق ژل لب مدل روسی

روس ها به عنوان یکی از زیباترین ملیت های جهان شناخته می شوند و از مهمترین مشخصه زیبایی ‌شان لبهای بلند و برجسته آنهاست، دلیل این زیبایی تمام عیار، وضوح بیشتر خطوط روی لب‌شان است که شما هم اگر تمایل داشته باشید اینچنین لبهایی داشته باشید می بایست تزریق ژل لب روسی را که بیشترین تمرکز بر روی این خطوط است، انجام دهید.
 زنان در هر سنی به عنوان نشانه ای از جوانی، زنانگی و جذابیت جنسی لب های برجسته و حجیم می خواهند. در حالی که محصولات آرایشی  مانند خط لب و کیت لب، فقط می توانند تصوراتی ایجاد کند که یک یا دو روز دوام می آورند اما اغلب بانوان و خانمها به دنبال راه حل های طولانی مدت برای داشتن لب های کامل هستند. بزرگ کردن و تزریق به لب در انواع مدل های مختلف یکی از شیوه های نوین در بین زنان در هر سنی است و برای دستیابی به فرم لب مورد نظر خود، روشهای متفاوتی را برای بزرگ کردن لب انتخاب می کنند.

بنابراین اگر در زمینه تزریق ژل تازه کار هستید و برای این اولین بار قصد دارید تزریق ژل لب را امتحان کنید، ممکن است تکنیک تزریق ژل لب روسی برای شما مناسب باشد. ژل لب مدل روسی یکی از جذاب ترین مدل های تزریق به لب است و این جذابیت به حدی است که آمار گوگل نشان می دهد که هفته ای ۱۶۰۰ بار در زبان فارسی خانمها و دختران سرزمینمان بدنبال خواندن مقاله ای تحت عنوان ژل لب روسی هستند.این روند جدید واقعاً دنیای زیبایی را تحت تأثیر قرار داده است و طرفداران زیادی در همه جا دارد.

ژل لب مدل روسی نام خود را از نام عروسک روسی، ماتریوسکا یا بابوشکا گرفته است و هدف آن رسیدن به یک برآمدگی کامل به شکل قلب با حجم اضافی در مرکز لب ها است و در واقع یک تکنیک بزرگ کردن لب است که به جای افزایش حجم زیاد و غیر طبیعی، لب ها را بلند می کند. به همین دلیل به آن لیفت لب نیز می گویند.

فیلم آموزشی درباره ژل لب روسی

در ابتدا نکات مهم و آموزشی ژل لب روسی توسط دکتر یوسفی در کلینیک زیبایی ایشان آماده شده است که پیشنهاد می کنیم حتما این ویدئو را مشاهده نمائید:

[aparat id=’MhrgR’]

 فیلم تزریق ژل لب مدل روسی

ویدئو و فیلم زیر نمونه ای از ژل لب روسی است که در مدت زمان یک دقیقه و سی و هفت ثانیه برای شما آماده شده است که در زیر نظر دکتر یوسفی عمل تزریق انجام شده است:

ژل لب روسی

تصویر ژل لب روسی
بزرگ کردن لب یک عمل زیبایی است که می تواند لب هایی پرتر، برجسته و شاداب تر به شما ارائه دهد. این روزها، پرکننده پوستی تزریقی که با نام فیلر نیز بسیار شناخته می شوند متداول ترین روش تقویت لب است. انواع زیادی از پرکننده های پوستی وجود دارد که می توانند در لب ها و اطراف دهان شما تزریق شوند، از جمله Juvederm ، Restylane و Teosyal  که اکثریت قریب به اتفاق پرکننده ها از ژلهای اسید هیالورونیک ساخته شده اند.
اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود و در صورت تزریق، آب را جذب کرده و حجم آن افزایش می یابد. با این کار به افزایش حجم لب ها کمک می کند، وضوح را بهبود می بخشد و همچنین آبرسانی اضافی را نیز فراهم می کند.
در ژل لب روسی نیز از پرکننده های لب بر پایه پرکننده های اسید هیالورونیک استفاده می شود که  اساساً جایگزین ژل های کلاژن و سیلیکون شده اند که زمانی رایج ترین پرکننده های پوستی بودند. این گزینه های جدید ایمن تر، قابل پیش بینی تر و اثرات طبیعی تر را بدنبال دارند. اشکال دیگر تزریق ژل لب شامل تزریق چربی و کاشت دائمی برای پر شدن لب ها است. اما امروزه از آنها زیاد استفاده نمی شود زیرا نتایج متفاوت است و خطر عوارض جانبی بیشتری وجود دارد.
همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد لب های روسی از حالت پرکننده و زیبایی برخوردار هستند که طرفداران بسیاری را برای خود در کل دنیا و خصوصا ایران پیدا کرده است.در کلینیک زبایی دکتر یوسفی از فیرهایی با برندهای درجه یک جهت ژل لب روسی استفاده می شود که جالت طبیعی را داشته و کیفیت و ماندگاری بالایی را برخوردار هستند.در ادامه قصد داریم تعریف دقیقی از لب روسی داشته باشیم پس با ما همراه باشید.

لب روسی چه نوع لبی است؟

تصویر لب روسی چه نوع لبی است
روش لب روسی با طبیعی ترین حالت،حجم بیشتری در لب ایجاد می کند. می توان از آن برای ایجاد شلوغی عمدی و یا به منظور ارائه پری طبیعی فوق العاده استفاده کرد. این فرآیند شامل قرار دادن قطرات کوچک پرکننده است که به صورت عمودی به لب تزریق می شود. این تکنیک از تزریق ژل، لب را بدون هیچ گونه خطری در برآمدگی، پهن و بلند می کند.این روند جدید شکل کاملاً جدیدی را به لب ها وارد کرده است و ظاهری صاف تر و گسترده تر برای مطابقت با آنچه که به طور طبیعی توسط زنان روسی پشتیبانی می شود، ارائه می دهد.
این روند به دلیل تمایل به داشتن لب هایی با حجم  بزرگتر آغاز شد، بدون نگرانی از حرکت پرکننده یا ظاهر لب اردکی و ماهی قزل آلا که بسیاری از آنها هنگام داشتن فیلر لب از آن اجتناب می کنند. لب های روسی از عروسک روسی نشأت می گیرند، جایی که در مرکز قلب شکل ظاهری صاف تر و بالاتری دارند.
بنابراین اگر تا به حال لب های خود را با پرکننده های پوستی تقویت کرده اید، مطمئناً موافق هستید که نتایج فوق العاده بوده و این روش ارزش آن را دارد. اما این روش بدون محدودیت نیست، و اینجاست که تکنیک لب روسی مطرح می شود.
در تقویت لب از یک یا چند پرکننده  مانند Restylane یا Juvederm برای برجسته سازی و حجم دهی لب ها استفاده می شود. با این حال، این کار بیشتر برای افزایش افقی در اندازه و برجستگی لب ها انجام می شود. و از آنجا که پرکننده ها به صورت افقی و نه عمودی تزریق می شوند، بزرگ کردن لب های سنتی نیز تقریباً به طور یکنواخت اندازه لب ها را افزایش می دهد.
تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی، بهبود عمودی در خط لب را هدف گرفته است و توجه فوق العاده ای به کمان کوپید دارد. بنابراین چیزی که به دست می آورید لب های تقریباً عروسکی با برآمدگی کامل است. می توان آنها را مانند لب های معمولی شما طبیعی جلوه داد.

تکنیک تزریق فیلر لب روسی

تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی ، در مورد روش جراحی کاملاً متفاوت است و این نکته ای است که هنگام رزرو نوبت به آن توجه می شود. قیمت و مدت درمان دو فاکتور اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.این تکنیک شامل تزریق قطرات کوچک پرکننده پوستی به لب است که عمدتا در اطراف مرکز متمرکز شده اند تا به شکل قلب برسند.
فیلر به صورت عمودی به نقاط تزریق متعدد تزریق می شود و از پایه به سمت بالا کشیده می شود  نه اینکه به صورت افقی با بزرگ کردن لب به صورت افقی انجام شود. لب های روسی به جای حجم غیر طبیعی، بزرگتر و بلندتر میشوند که به دلیل افزایش محصول مورد نیاز برای دستیابی به ظاهر مورد نظر، به زمان درمان طولانی تری نیاز دارد.این درمانهای پیشرفته نیاز به پرکننده اضافی دارد، اما هدف اصلی لب های روسی افزایش قد لب ها به جای اضافه کردن حجم زیاد است. به همین دلیل، این روش اغلب برای افرادی که در درمان لب ها تازه کار هستند و می خواهند ظاهری چشم نواز و بدون افراطی بودن ایجاد کنند، مناسب تلقی می شود.البته، در صورت لزوم می توان حجم بیشتری اضافه کرد، با این حال بهترین پزشکان همیشه برای دستیابی به یک نتیجه طبیعی تلاش می کنند.

تفاوت ژل لب مدل روسی با سایر مدل ها

تصویر تفاوت ژل لب روسی با سایر مدل ها
به طور سنتی، درمان پرکننده لب می تواند بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول بکشد. اما با توجه به اینکه از پرکننده بیشتری استفاده می شود، زمان بیشتری برای تزریق در نظر گرفته می شود که می تواند زمان درمان را به ۳۰-۴۵ دقیقه افزایش دهد.از نقاط ورودی کمی بیشتر استفاده می شود، اما اکثریت قریب به اتفاق آنها فقط یک نقطه در مرز هستند (از اینجاست که حساسیت ناشی می شود) بنابراین درد واقعاً به حداقل می رسد.
یکی از مهمترین تفاوت ها در مقایسه با روشهای سنتی تزریق لب این است که فیلر در سطح زیر پوستی سطحی قرار می گیرد. این فرآیند همچنین به عنوان چادر زدن توصیف شده است، جایی که پرکننده به عنوان یک پایه محکم عمل می کند که وزن لب را تحمل می کند، که دستیابی به آن با تکنیک های استاندارد تزریق فیلر غیرممکن است.
علاوه بر این، چند روش تزریق دیگر در امتداد مرز بیرونی لب بالا یا پایین با روش لب روسی وجود دارد. این کمی متضاد است، اما با وجود داشتن نقاط تزریق بیشتر در طول عمل، احتمال کبودی در واقع به طور قابل توجهی کاهش می یابد زیرا سطح زیر پوستی به اندازه لایه های عمیق لب عروقی نیست. با این حال، با قرارگیری پرکننده به صورت سطحی، تورم اولیه بعد از عمل بیشتر می شود. این درمان همچنین باعث ناراحتی کمتری نسبت به روش پرکننده لب معمولی می شود، زیرا این سوزن در عمق ۱-۲ میلی متری زیر پوست شما قرار دارد، جایی که انتهای عصبی کمتری وجود دارد و در نتیجه سوزش کمتری ایجاد می شود.
با اجتناب از خوردن الکل در شب قبل از درمان، استفاده از قرص آرنیکا یک هفته قبل و یک هفته پس از درمان ، استفاده از کیسه یخ قبل و بعد از درمان و اجتناب از حمام گرم، سونا و اتاق بخار به مدت ۴۸ ساعت پس از درمان می توانید به کاهش کبودی کمک کنید.هنگامی که تورم  حساسیت یا کبودی فروکش می کند، نتیجه ای خیره کننده برای شما باقی می ماند.البته ما در مقاله ای تحت عنوان تزریق ژل لب به طور کامل تمامی تکنیک های مدل لب را تشریح کرده ایم که پر از نکات مهم و طلایی است که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایین.

تکنیک های ژل لب روسی

تصویر تکنیک های ژل لب روسی
چندین روش مختلف وجود دارد که می توان از آنها برای تزریق فیلر لب استفاده کرد. تکنیک لب روسی شامل تجویز عمودی پرکننده اسید هیالورونیک انتخابی به قاعده لب است و پرکننده را به لبه بیرونی لب می کشاند. با استفاده از این تکنیک، نتایج یک لیفت یا تلنگر لب را نشان می دهد تا یک شکل رو به بالا ایجاد کند و به جای حجم بیشتر، یک لب برجسته و بلند را برای شما باقی می گذارد.
این تکنیک که به آن خیمه زدن لب یا تکنیک ستون نیز گفته می شود، کمان کوپید را تقویت می کند بدون اینکه لب ها از نمای کناری به طور آشکاری به جلو بیرون زده باشند. بسیاری این روش را ترجیح می دهند زیرا ظاهری بسیار طبیعی دارد.
وقتی به تکنیک های مربوط به بزرگ کردن لب های متداول با استفاده از پرکننده های پوستی نگاه می کنیم، معمولاً این محصول به مرز ورمیلیون تزریق می شود و سپس به طور بالقوه با استفاده از یک کانول یا سوزن به بدن لب ها تزریق می شود و از خارج لب کار می کند. به داخل این یک خط لب برجسته تر ایجاد می کند تا شکل آنها را افزایش داده و حجم آنها را افزایش دهد، به طوری که مشخصات لب ها افزایش یافته و از زاویه جانبی قابل مشاهده می باشد.

تصویر رایج ترین فیلرها برای لب مدل روسی

رایج ترین فیلرها برای لب مدل روسی

یکی از رایج ترین پرکننده هایی که برای تکنیک لب روسی استفاده می شود Restylane Kysse است، زیرا یک پرکننده نرم تر و ظریف تر است، اما ممکن است از هر گونه اسید هیالورونیک مانند Juvederm Ultra ، Juvederm Volbella ، Revanesse و دیگران استفاده شود. بسته به لب زیباجو، پزشک کلینیک زیبایی دایموند هر نوع  پرکننده ای را که برای فرد مناسب تر می داند، انتخاب می کند.

پرکننده های اسید هیالورونیک

پرکننده های اسید هیالورونیک با افزودن شکل  ساختار و حجم می توانند ظاهر لب شما را بهبود ببخشند. اسید هیالورونیک به عنوان یک محصول برجسته کننده لب بسیار عالی عمل میکند و به پر کردن شکافهای سطح لب کمک کرده و سلولها را از رطوبت پر نگه می دارد. با این حال، از آنجا که طبیعی است و در بدن شما تجزیه میشود، باید به طور مداوم و پیوسته برای حفظ اثر چاق کننده خود مورد استفاده قرار بگیرد.پس از تزریق، ژل موجود در فیلر بافتهای لب را پشتیبانی و شکل می دهد.

مزایای استفاده از پرکننده های اسید هیالورونیک در ژل لب روسی

کنترل حجم لب: مقدار ماده تزریق شده قابل کنترل است، بنابراین پزشک بر میزان ایجاد حجم لب کنترل بهتری دارد.

سرعت تدریجی درمان: تزریق را می توان به تدریج در جلسات مختلف تا رسیدن به نتایج دلخواه انجام داد.

برآمدگی ها به راحتی حل می شوند: هرگونه توده و برآمدگی ایجاد شده توسط حرکت لب ها را می توان به راحتی با آنزیم خاصی به نام هیالورونیداز حل کرد.

کبودی کمتر: ممکن است کبودی و تورم کمتری در مقایسه با سایر پرکننده های لب وجود داشته باشد.

نتایج ماندگار منطقی: نتایج به طور معقول طولانی مدت هستند، اما دائمی نیستند.

عدم واکنش آلرژیک: از آنجا که پرکننده های اسید هیالورونیک از موادی مشابه مواد موجود در بدن ساخته شده اند، بعید است که باعث واکنش آلرژیک شوند. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، قبل از درمان به پزشک خود اطلاع دهید.

تزریق لب مدل روسی چقدر ماندگاری دارد؟

به یاد داشته باشید که  مدت ماندگاری ژل لب، تفاوت در تکنیک است، اما محصول پرکننده لب تزریق شده در هر دو مورد یکسان است. با این حال، در ژل لب روسی نتایج می تواند کمی بیشتر، بین ۱۲-۱۸ ماه، به دلیل مقدار پرکننده مورد استفاده، با تماس در ۶-۹ ماه دوام بیاورد.مراقبت های بعد از تزریق لب های روسی می تواند کمی طولانی تر باشد. شما می توانید انتظار تورم و کبودی بیشتری به دلیل نقاط تزریق متعدد داشته باشید، اما جای نگرانی نیست! شما فقط باید توصیه های کلینیک خود را دنبال کنید و با لب های جدید خود ملایم باشید.
از مصرف آسپرین و ایبوپروفن خودداری کنید، آرنیکا را برای کبودی مصرف کنید، در ساعات اول با  بالا نگه داشتن سر استراحت کنید و از کیسه های یخ برای کاهش تورم استفاده کنید.همچنین، از قرار گرفتن مستقیم در معرض آفتاب، سونا یا رفتن به سالن های برنزه کردن در دو هفته اول پس از عمل خودداری کنید.

آیا تکنیک تزریق ژل لب روسی ایمن است؟

تکنیک لب روسی یک تکنیک پرکننده است و معمولاً با استفاده از پرکننده اسید هیالورونیک که توسط FDA تأیید شده است برای استفاده تزریقی بی خطر است، استفاده می شود. مانند هر روش دیگری، می توانند خطرات و عوارض جانبی احتمالی را به همراه داشته باشند، با این حال، خطرات و عوارض جانبی جزئی و موقتی هستند. برخی از افراد ممکن است پس از عمل تورم و کبودی را تجربه کنند، که باید طی ۳-۵ روز برطرف شود.

برای لب روسی چند سی سی ژل لازمه؟

 

تصویر برای لب روسی چند سی سی ژل لازمه

در تزریق ژل روسی مدل طبیعی یکی از عوامل که تعیین کننده قیمت و هزینه این خدمت زیبایی است، مقدار و دوز لازم ژل برای مدل روسی است.مقدار ژلی که به لب های بالا و پایین هر زیباجویی تزریق می شود بمیزان نیم سی سی تا ۳ سی سی است و این مقدار به نظر دکتر متخصص زیبایی بستگی دارد و توسط مشاوره ای که از ایشان دریافت می کنید مشخص می شود.

قاعده کلی مقدار سی سی ژل لازم برای تزریق ژل لب روسی بدین گونه است:

  1. اگر فرد فقط بخواهد لب بالا یا پایینی خود را برجسته نماید بمیزان ۰/۵ سی سی ژل برای تزریق کافی می باشد و با همین مقدار تزریق شما به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.
  2. اگر داوطلب زیبایی بخواهد که لب های بالا و پایین خود را بمیزان مشخصی برجسته نماید و مدل روسی کند ، دیگر نیم سی سی کافی نبوده و باید یک سی سی ژل به لب بالا و پایین بمیزان مساوی توسط دکتر متخصص تزریق شود.
  3. اگر فرد زیباجوی علاوه بر مدل روسی بخواهد جوانسازی لب خود را نیز انجام دهد لازم است که ۳ سی سی ژل به لب های زیباجو تزریق شده تا فرد علاوه بر داشتن لب هایی جذاب، جوانسزای لب های خود را نیز بدست می آورد.

مدل لب روسی برای چه کسانی مفید است؟

عموما تزریق ژل لب روسی برای افرادی که بدنبال جذابیت و زیبایی خود هستند کاربرد بسیاری دارد اما افرادی هستند که مشکلی در لب خود داشته یا داری کمان کمی باشند یا در برخی اشخاص امکان دارد لب زیبا و ججیمی داشته باشند اما به دلیل اینکه لب بالای آنها شکلش را از دست داده یا چروک شده است ، بسیار مناسب است.در مقاله تزریق ژل به صورت لاغر گفتیم که ژل لب روسی برای صورت های کشیده و لاغر بسیار مناسب و ایده آل به حساب می آید.همچنین افرادی که لب آنها اصلا کمان نداشته باشد نیز تکنیک ژل لب روسی برای آنها بسیار مفید و ارزشمند است.

عوارض ژل لب روسی

تصویر عوارض ژل لب روسی

هر کار زیبایی که بر روی هر فردی که انجام می شود علاوه بر بالا بردن جذابیت فرد امکان دارد عوارضی را برای داوطلب بهمراه داشته باشدودر تزریق ژل لب مدل روسی نیز این امکان وجود دارد که فرد زیباجو بعد از تزریق دچار عوارضی شود و مشکلاتی برای ایشان بوجود بیاید.در این قسمت مطلب سعی داریم عوارض ژل لب روسی را برای زیباجویان عزیز شرح دهیم.

بروز واکنش آلرژیک

افرادی که تزریق ژل لب روس را انتخاب می کنند، امکان دارد که به ژل تزریق شده حساسیت داشته و دچار واکنش های آلرژیک شوند.البته این بیشتر به خاطر محصولات بی کیفیت بوجود می آید و بهتر است که این شیوه تزریق پروتز لب در یک مرکز معتبری انجام شود.

بوجود آمدن زخم در لبها

ژل های تولید شده جهت تزریق به لب همانطور که گفته شد از ماده هیالورونیک اسید تشکیل شده اند.اگر ناخالصی سیلیکون در این ژل ها زیاد شود کیفیت محصول پایین آمده و در نتیجه اگر مقدار زیادی به لبها تزریق شود باعث خشکی و زخم در لبها می شود.بنابراین سعی داشته باشید که شیوه روسی تزریق را در یک مرکز معتبر و حتما زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید.

ایجاد عفونت هنگام تزریق

برخی از افراد دارای لب های با پوست حساس هستند که این حساسیت امکان دارد هنگام تزریق عفونت هایی را برای شخص ایجاد کند.برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است پزشک متخصص از پوست لب نمونه برداری کرده و این نمونه مورد آزمایش قرار بگیرد.این آزمایش سبب می شود پزشک از جنس پوست لب شما آگاه شده و وضعیت لب شما را بررسی کند.

کبودی و تورم

ایجاد تورم و کبودی در تمامی خدمات زیبایی بمیزان نسبی بوجود می آید.در تزریق ژل لب روسی نیز بعد از تزریق مقداری تورم و کبودی حاصل میشود که شخص داوطلب باید کمی استراحت کرده و با استفاده درست و صحیح از داروهای تجویزی، میزان کبودی و تورم را به حداقل ممکن می رساند.

ژل لب روسی طبیعی

تصویر ژل لب روسی طبیعی

بسیاری از کلینیک های زیبایی که اقدام به تزریق ژل لب روسی می کنند حالت طبیعی زیباجو را در نظر نمی گیرند و فقط سعی دارند که تزریق فیلر را انجام داده و کار را به اتمام برسانند.ما در کلینیک زیبایی دکتر یوسفی به رضایت مندی مشتری توجهی خاص داشته و سعی داریم که مدل لب روسی را که بر روی لب زیباجو انجام می شود به حالت طبیعی نزدیک کنیم مگر اینکه مشتری به انتخاب خودش مدل های دیگر ژل لب روسی نظیر هالیوودی و عروسکی را بپسندد.

در ژل لب روسی طبیعی دکتر سعی دارد لب بالا و پایین را به مقدار دوز مشخص و مورد نیازی که داوطلب نیاز دارد تزریق کرده و سعی دارد که فرم لب روسی  را هرچه بیشتر و بهتر به مدل های روس نزذیک کند.در واقع سعی دکتر یوسفی در ارائه کار مدل لب روسی طبیعی است.اگر تمایل دارید اطلاعات دقیقی در مورد انواع مدل ژل لب روسی بدست آورید، پیشنهاد می کنیم مقاله مدل های ژل لب روسی را مطالعه نمائید.

قیمت ژل لب روسی

 

تصویر قیمت ژل لب روسی

قیمت ژل لب روسی با توجه به نوسانات دلار که بر روی قیمت ژل تزریقی تاثیر می گذارد  و مقدار دوزی که برای هر شخص استفاده می شود عاملی متغیر است. قیمت تزریق فیلر لب مدل روسی متغیر بوده و نمی توان هزینه آنرا قید کرد اما اگر تمایل دارید از قیمت و هزینه ژل لب روسی اطلاع دقیقی حاصل کنید با شماره کلینیک ۲۲۲۴۷۱۰۸-۰۲۱ تماس گرفته و از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.البته عواملی همچون موقعیت جغرافیایی کلینیک، مقدار دوز ژل که برای لب تزریق می شود و برند و محصولی که برای تزریق فیلر انتخاب می شود همگی ازعوامل تعیین کننده در هزینه تزریق مدل روسی می باشد.

همچنین وب سایت شهر کلینیک مرجع کلینیک ها و مراکز معتبر زیبایی است که کلینیک دکتر یوسفی نیز در این منبع معتبر قرار گرفته است.اگر تمایل دارید قیمت و هزینه تزریق ژل لب روسی یا مدل های دیگر را در مناطق مختلف تهران و شهر های ایران ببینید، پیشنهاد می کنیم به شهر کلینیک مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب روسی

هنگامی که بهترین جراحی چه زیبایی و چه غیر زیبایی بر روی فردی انجام می شود، مراقبت های بعد از عمل زیبایی از خود جراحی بسیار مهم تر می باشد.قطعا یکی از عوامل تاثیرگذار در مدت زمان ماندگاری و کیفیت کار، مراقبت های بعد از تزریق ژل لب روسی به حساب می اید.شما داوطلبین ژل لب روسی سعی کنید تا زمانی که بی حسی کامل از بین نرفته اقدام به آشامیدن و خوردن مواد غذایی نکنید.از استعمال دخانیات و قلیان امتناع کنید و از انجام فعالیت های سنگین و تحرکات سنگین ورزشی بپرهیزید.زیباجویان عزیز سعی کنید از قرار گرفتن در مقابل گرمای شدید خورشید بپرهیزید و نوشیدنی های الکلی را تا سه روز بعد از تزریق ژل لب به تعویق بیاندازید.اگر تمامی این امور را کامل رعایت کنید، مطمئن باشید که ژل لب روسی را طبیعی تر و جذاب تر برای شما باقی می ماند.

بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در تهران

یکی از ایتم های مهم برای فرد یا شخص زیباجویی که قصد تزریق ژل لب روسی را دارد، متخصص زیبایی و دکتر تزریق است و اگر در تهران ساکن باشد تمایل دارد بهترین دکتر را شناخته تا تزریق ژل لب خود را به ایشان بسپارد.

باید گفت بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در تهران از نمونه کار و تزریقاتی که انجام می دهد مشخص می شود و دکتر یوسفی یکی از زبده ترین و حاذق ترین متخصصین زیبایی و تزریق لب روسی در تهران به حساب می آید و این را می توان از نمونه کارهای ژل لب روسی ایشان که در زیر آورده شده است، دریافت.دکتر یوسفی با بیش از ده سال سابقه و فعالیت در حوزه زیبایی یکی از معروفترین کلینیک های زیبایی را در شمال تهران و در منطقه فرمانیه دارا هستند.پیشنهاد می کنیم نمونه کارهای دکتر را در زیر مشاده کرده و جهت مشاوره رایگان با کلینیک تماس بگیرید.

آلبوم تصاویر و عکس ژل لب روسی

در انتها نمونه عکس ژل لب روسی که در کلینیک زیبایی دکتر یوسفی انجام شده است را برای شما قرار داده ایم تا با نمونه کارهای حرفه ای ما در مورد تزریق ژل لب بیشتر آشنا شوید و به ما راحت تر اعتماد کنید.

تصویر لب روسی
تصویر ژل لب روسی مدل عروسکی
تصویر ژل لب روسی
تصویر ژل لب روسی
تصویر ژل لب روسی کلینیک دکتر یوسفی
تصویر لب روسی تزریقی
تصویر تزریق ژل لب روس 2
تصویر نمونه تزریق ژل لب روسی هالیوودی
تصویر ژل لب روسی دکتر یوسفی
تصویر تزریق ژل لب روسی مدل طبیعی
تصویر تزریق ژل لب روسی طبیعی
تصویر فیلر لب روسی قیمت مناسب

اگر با خواندن این مقاله هنوز با سوالات و ابهاماتی روبرو هستید، در بخش نظرات و دیدگاه ها برای ما بنویسید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.همچنین اگر فکر می کنید که این مقاله می تواند برای دوستانتان مفید واقع شود، خواهشمندیم در شبکه های اجتماعی خود با دوستانتان به اشتراک بزارید.

۱۴ Comments

  • سلام و خسته نباشید.ژل لب روسی میخوام انجام بدم منتها یکی از دوستان انجام داده راضی نیست.منم میترسم.ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلاو خسته نباشید خدمت شما خانم شیبانی.ترس از تزریق به هر نقطه ای از بدن وجود دارد و دوست شما شاید زیر یک فرد غیر متخصص یا کلینیکی غیر معتبر تزریق ژل لب روسی را انجام داده است.شما اگر به کلینیک زیبایی دکتر یوسفی تشریف بیاورید علاوه بر مشاوره رایگان، با محیط امن و ایمن ما آشنا شده و نمونه تصاویر مدل لب روسی که در این کلینیک حرفه ای انجام شده است را می توانید مشاهده فرمائید.

    • درود بر خانم سالاری.نظر لطف شما در مورد مقاله و مطبی ژل لب روسی است.از این که به ما توجه نموده اید و توانستیم اطلاعات خوبی درباره ژل لب روسی مدل طبیعی در اختیار شما قرار دهیم بسیار خرسندیم

    • سلام خانم سماوات.هزینه تزریق لب روسی بسته به مقدار دوز و نوع برند فیلری که جهت تزریق اتخاب می کنید متفاوت می باشد.پیشنهاد می کنم جهت اعلم هزینه واقعی با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۸ تماس بگیرید.

    • سلام وقتتون بخیر.تزریق ژل لب روسی در کلینیک زیبایی دکتر یوسفی در انواع مدل های مختلف طبیعی یا نچرال و عروسکی به قیمت مناسبی تزریق می شود.ممنون که همراه ما هستید.

    • طاهره جان سلام .ژل لب روسی بیشتر در مدل های طبیعی و عروسکی تزریق می شود اما انواع مدل های ژل لب روسی قابل تزریق است که برای انتخاب نوع مدل شما بهتر است تشریف بیارید کلینیک دکتر یوسفی.از جهت برند ژل لب ما از بهترین برندهای معتبر دنیا که مورد تائید وزارت بهداشت ایران است برای تزریق استفاده می کنیم.موفق باشید.

    • سلام خانم تیموری عزیز.ژل لب روسی در واقع روی حجیم کردن لب به کار برده می شود اما ژل لب چاک دار در لب یک خط عمیق ایجاد شده و دو سمت لب را از هم جدا می کند بعلاوه اینکه در مقدار دوز و میزان ژل مصرفی با هم تفاوت دارند.موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *