تصویر تزریق ژل لب مدل فانتزی

 یکی دیگر از به روزترین و متداول ترین شیوه های تزریق ژل به لب، تزریق ژل لب مدل فانتزی است که به داشتن چهره ای گیرا و جذاب به کمک لب های پرحجم و برجسته در خانم ها منجر می شود علت آنهم این است که  لبها عضوی مهم در چهره هستند که تاثیر زیادی در جذابیت و اعتماد به نفس افراد دارند، شاید چشم ها پنجره ای برای روح باشند، اما لب ها واقعاً جایی هستند که جادو اتفاق می افتد، اگر ما در مورد ایجاد یک نگاه در اطراف نقطه کانونی صورت صحبت کنیم.
تزریق ژل لب امروزه یکی از ترندترین روش ها در عمل زیبایی است که از محبوب بالایی برخوردار است. تزریق ژل لب عروسکی یا فانتزی نیز یکی از پرطرفدارترین انواع تزریق ژل لب است و افرادی که دوست دارند لب های پهن و بسیار برجسته داشته باشند، به دنبال این روش زیبایی می باشند.
لب های شما یکی از برجسته ترین ویژگی های صورتتان است و نادیده گرفتن آنها غیرممکن است! آنها به شما کمک می کنند احساسات درونی خود را حتی زمانی که صحبت نمی کنید بیان کنید. شما لبخند می زنید و شادی خود را ابراز می کنید، اخم می کنید و این به دنیا می گوید که چقدر احساس خوب و یا ناخوشایندی دارید، لب های شما در مرکز صورت شما قرار دارند و مشخصات صورت بدون لب به سادگی ناقص است و در پایان، لب های شما هویت شما هستند!

انواع تزریق ژل لب

از ویژکی های بارز تزریق ژل لب مدل فانتزی، تزریق حجم زیادی از ژل به لب ها است که باعث می شود لبها برجستگی و حجم زیادی پیدا کرده و از حالت طبیعی خارج شود، در واقع در این روش، تمامی نواحی لب ها به طرز اغراق آمیزی افزایش حجم می یابد.برای حاصل شدن مدل عروسکی یا فانتزی، حجم زیادی از تزریق ژل لب مورد نیاز است. در این مدل سمت  v شکل لب بالا تقویت شده و لب پایین بسیار برجسته تر و حجیم تر از لب بالایی می شود.
حتما اسامی متنوعی برای تزریق ژل به لب شنیده اید، بله تزریق ژل لب انواع مختلفی دارد که تفاوت هایی با یکدیگر دارند که عمده تفاوت آنها در میزان تزریق ژل و محل آن می باشد. در ادامه می توانید با مدل های متنوع تزرق ژل لب مدل فانتزی به شرح زیر می باشد:
  • تزریق فیلر لب مدل فانتزی هالیوودی
  • تزریق ژل لب مدل فانتزی روسی
  • تزریق ژل لب مدل فانتزی چاکدار

تزریق فیلر لب مدل هالیوودی

حتما در فیلم ها، اینستاگرام و مجلات مختلف، افراد مشهور را با لب های زیبا دیده اید، اغلب این سلبریتی ها تزریق ژل لب مدل هالیوودی انجام داده اند . در مدل هالیوودی، تزریق ژل لب به هر دو لب بالایی و پایینی به یک میزان انجام می شود و ما شاهد افزایش حجم در هر دو لب هستیم که در اولین نگاه، ذهن ببینده را درگیر خود می کنند.

تزریق ژل لب مدل روسی

تزریق ژل لب مدل روسی توجه زیادی به کمان کوپید دارد و لبهای عروسکی و فانتزی با برآمدگی کامل ارائه می دهد. این روش شامل تزریق  قطرات کوچک ژل به لب است که عمدتا در اطراف مرکز متمرکز شده اند تا به شکل قلب برسند. ژل لب به صورت عمودی به نقاط متعدد تزریق می شود و از پایه به سمت بالا کشیده می شود نه اینکه به صورت افقی با بزرگ کردن لب به صورت افقی انجام شود. لب های فانتزی مدل روسی به این طریق بزرگتر و بلندتر می شود، ناگفته نماند این مدل تمرکز زیادی روی لب بالایی دارد.

تزریق ژل لب مدل چاکدار

تصویر تزریق ژل لب مدل فانتزی چاکدار

تزریق ژل لب چاکدار، با تزریق ژل به وسط لب پایین ایجاد می شود. معمولا پهن ترین بخش لبها، بخش وسطی لب پایین است. اما در برخی افراد خط وسط بیسار باریک است به طوری که دو طرف این خط برجسته تر به نظر می رسند، این برجستگی دو طرف لب و شکاف وسط لب، نمایی را به وجود می آورد که اصطلاحا به آن لب چاک دار می گویند. تزریق ژل لب مدل فانتزی چاکدار از محبوب ترین روش های تزریق ژل به لب است که در زمان  خنده زیبایی خود را  بیشتر به نمایش می گذارد.

 معایب شیوه تزریق مدل فانتزی

کبودی ها و تورم هایی که پس از تزریق بر روی لب و در اطراف آن ایجاد می شود از معایب تزریق ژل لب است که به نظر کاملا طبیعی می رسد زیرا این علائم در صورتی که ضربه ای به نقاط دیگر بدنتان نیز برسد، بروز می کند.عوارض کاملا سطحی و موقتی که در این  عمل زیبایی رخ می دهد در مقایسه با مزایای زیبایی بی نظیری که دارد ناچیز است و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از بین می رود.
اگر پوست حساسی دارید و اقدام به تزریق ژل لب مدل فانتزی می کنید، به دلیل ورود جسم نوک تیز، ممکن است محل هایی که سوزن به آن وارد می شود دچار لک های قرمز شود، اما نگران نباشید زیرا مدت زمان بهبودی این عارضه بسیار محدود است و در کمترین زمان ممکن بهبودی صورت می پذیرد.فرایند تزریق ژل لب  حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد و دردی به همراه ندارد، به همین دلیل جزوه عمل های سرپایی محسوب می شود و بعد از تزریق ژل می توانید به امورات روزمره‌تان بپردازید.

مزایای تزریق فیلر فانتزی

  • ژل لب مدل فانتزی در دسته ژل های دائمی قرار دارد و به همین دلیل ماندگاری و دوام بالایی دارد مدت زمان طولانی تری روی لب ها باقی می ماند.
  • از بارزترین مشخصه های این مدل از تزریق ژل لب ، خوش فرمی آن است که موجب محبوبیت بالای آن شده است.
  • درست است که استفاده از ژل لب یک فرآیند آرایشی است اما این بدان معنا نیست که شما می توانید در هر جایی این تزریق را انجام دهید، بهتر است این فرایند در مراکز معتبر و زیر نظر یک پزشک متخصص انجام شود تا عوارضی به همراه نداشته باشد.
  • تزریق ژل لب یک عمل تزریقی و سرپایی است که کمترین خرابی و خطر را به همراه دارد و دوران نقاهت آن به مراتب کمتر از از جراحی های زیبایی است.
  • از دیگر ویژگی های مهم تزریق ژل لب می توان به این اشاره کرد که اگر پس از تزریق ژل، به آن علاقه نداشتید می توانید نسبت به خارج کردن آن اقدام کنید.

هزینه و قیمت تزریق ژل لب

تصویر هزینه تزریق ژل لب فانتزی

قیمت تزریق ژل لب بر اساس پارامترهای زیر تعیین می شود:

  • یکی از عوامل تاثیرگذار هزینه تزریق ژل به لب براساس میزان ژلی که تزریق خواهد شد، تعیین می شود، بنابراین میزان مواد مصرفی مقدار هزینه را مشخص می کند.
  • برندهای متنوع موجود در بازار در کاهش و افزایش قیمت تزریق ژل لب نیز دخیل هستند، در نتیجه نوع برندی که می خواهید استفاده شود در بر تعیین قیمت خدمات تزریق تاثیر می گذارد.
  • همانطور که می دانید ژل ها به دسته دائمی و موقت تقسیم می شوند که استفاده از هرکدام هزینه مخصوص به خود را دارد و قطعا مدت زمان دوام ژل در تعیین قیمت دخیل است و اگز ژلی را انتخاب کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد، هزینه بالایی نیز خواهد داشت.
  • دستمزد ارائه دهنده خدمات زیبایی بر قیمت نهایی کار تاثیر می گذارد.

در وب سایت شهر کلینیک که وب سایت ما نیز در آن قرار دارد، قیمت تزریق ژل لب مدل فانتزی در کلینیک دکتر یوسفی را می توانید با دیگر کلینیک های دیگر مقایسه نمائید.

اگر با خواندن این مقاله با سوالات و ابهامات بسیاری در ذهم خود روبرو هستید، کافیست در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.همچنین در صورتیکه فکر می کنید این مقاله می توان دبرای دوستان شما مفید واقع شود، خواهشمندیم با دوستان خود تان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *