درباره مجموعه تخصصی زیبایی درمانی همدم کلینیک

مجموعه تخصصی زیبایی و درمانی همدم کلینیک با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و پیشرفته ترین تجهیزات که دارای بالاترین استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران و نیزاستانداردهای FDA می باشد،کلیه خدمات خود را ارائه نماید .این کلینیک تخصصی زیبایی در شمال تهران و در منطقه هروی و پاسداران واقع شده و دسترسی به آن برای هرکس بسیار آسان می باشد. همدم کلینیک خدماتی همچون لیزر موهای زائد بدن ، جوانسازی ، لاغری ، درمان ریزش مو ، مزوتراپی ، تزریق ژل و بسیاری از خدمات دیگر را بصورت تخصصی ارائه می دهد.امیدواریم از این فرصت برای کسب زیبایی و سلامتی و همچنین ارزش نهادن به خواسته ها و انتظارات خود در جهت ارتقای عزت و اعتماد به نفس قدم بردارید .
کلینیک تخصصی زیبایی درمانی همدم افتخار می کند که با به کارگیری جدیدترین متدهای تشخیصی و درمانی دانش پزشکی زیبایی و بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات، جوانی و شادابی پوست و زیبایی و تناسب اندام را به شما هدیه کند . تمامی خدمات این کلینیک زیر نظر پزشکان و متخصصین محترم و همگام با جدیدترین متدها و روش های دانش پزشکی زیبایی، آمیخته با دقت و ظرافت ارائه می شود .
ما در فصول مختلف سال جشنواره های مختلفی با تخفیفات ویژه برگزار می کنیم که جهت اطلاع از این اخبار در خبرنامه ما عضو شده یا به صفحه اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

جهت اطلاع کامل از خدمات زیبایی، پوست و مو ارائه شده در این مرکز می‌توانید به صفحه  خدمات تخصصی  ما مراجعه کرده یا با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

شماره تماس های کلینیک پوست،مو و زیبایی همدم:

۰۲۱-۲۶۷۵۷۱۱۲

۰۹۳۶-۱۱۹۶۵۳۵