تصویر انواع تزریق ژل لب

اهمیت دادن به ظاهر یکی از موارد مهم و اساسی در دنیای امروز است. یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی صورت، لب است. معمولاً در دنیای امروز، اکثر خانم‌ها تلاش بر داشتن لب‌های درشت و برجسته دارند. برخی از مردم از این نعمت به صورت خدادادی بهره مند هستند اما برخی دیگر با انجام عمل‌های زیبایی نظیر تزریق ژل به لب این زیبایی را در صورت خود ایجاد می‌کنند.اگر شما تصمیم به تزریق ژل لب به لب‌های خود دارید، بهتر است سعی کنید ابتدا از نوع ژل تزریقی، زمان ماندگاری آن و مزایا و معایب پس از تزریق ژل آگاهی پیدا کنید. در غیر این صورت شما ممکن است به دلیل نداشتن آگاهی کافی، پس از تزریق ژل از نتیجهٔ آن راضی نباشید. ما در این مقاله به انواع تزریق ژل به لب و نحوهٔ مراقبت پس از تزریق ژل می‌پردازیم.
اگر تصمیم به تزریق ژل لب دارید، بهتر است بدانید که مدل‌های متنوعی از تزریق ژل لب برای بانوان انجام می‌شود که این مدل‌ها با توجه به سلیقهٔ شما برای تزریق انتخاب می‌شوند. مدل‌های رایج تزریق ژل عبارت‌اند از:
۱. ژل لب مدل عروسکی
۲. ژل لب مدل روسی
۳. ژل لب مدل نچرال
۴. ژل لب مدل قلوه‌ای
۵. تزریق ژل لب مدل سه دکمه‌ای
۶. تزریق ژل لب مدل فانتزی

فیلم تزریق ژل به لب

در ابتدای مطلب پیشنهاد می کنیم ویدئو و فیلم نحوه تزریق ژل به لب را که در کلینیک زیبایی دکتر یوسفی انجام شده است را مشاهده نمائید:

[aparat id=’KfugT’]

تزریق ژل لب مدل عروسکی

این مدل تزریق برای افرادی مناسب است که به پیروی از مد اهمیت بسیاری می‌دهند. در تزریق ژل لب مدل عروسکی فرم لب پایین بیشتر دچار تغییر می‌شود. معمولاً در تزریق ژل لب مدل عروسکی لب بالا دارای حجم بیشتری نسبت به لب پایین است. علاوه بر این، فرم قسمت (V) شکل لب بالایی نیز تغییر می‌کند و تقویت می‌شود. در حقیقت پس از انجام  تزریق ژل لب مدل عروسکی لب‌هایی شبیه به عروسک و باربی خواهید داشت.

این نوع تزریق ژل برای لب علاوه بر کاربرد زیبایی، دارای کاربرد درمانی نیز است. برای مثال اگر لثه‌های شما هنگام خنده دیده می‌شود، می‌توانید با تزریق ژل لب مدل عروسکی این مشکل برطرف می‌شود و لب‌های شما مانند یک باربی زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. در مطلب تزریق ژل به صورت کشیده و لاغر گفتیم که تزریق ژل لب مدل عروسکی برای افرادی که دارای صورتی ظریف هستند مناسب است. با این حال، قبل از انجام تزریق ژل مدل عروسکی با پزشک مورد نظر خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که پس از تزریق این نوع مدل ژل لب، نتیجهٔ دلخواه را در تغییرات لب و صورت می‌گیرید یا خیر.

تزریق ژل لب مدل روسی

در این قسمت فیلم تزریق ژل به لب مدل روسی را می توانید مشاهده نمائید که بر روی یکی از زیباجویان عزیزمان و زیر نظر متخصص انجام شده است.
[aparat id=’5qfIu’]
روس‌ها در انجام عمل‌های زیبایی در جهان شناخته شده‌اند و همچنین اکثر زنان روسی به دنبال تزریق‌های زیبایی درمانی برای خود هستند که این تزریق‌ها را سعی کنید در بهترین کلینیک‌های زیبایی تهران و ایران انجام دهید. یکی دیگر از انواع تزریق ژل لب، تزریق ژل لب مدل روسی است. این مدل تزریق ژل لب در کشورهای دیگر مانند ایران نیز انجام می‌شود. تزریق این مدل ژل لب همراه با هیچ دردی نیست. در تزریق ژل لب مدل روسی، بیشتر ژل به ناحیهٔ خط بالایی لب تزریق می‌شود و سبب بزرگ‌تر دیده شدن لب‌ها نسبت به چشم‌ها می‌شود و نتیجتا این مدل تزریق ژل برای افرادی که چشم‌های درشت دارند، مناسب است. همچنین این نوع تزریق برای افرادی که تمایل دارند لب بالای خود بیشتر به چشم بیاید، انتخاب خوبی است. نقاط ورودی ژل لب در این نوع تزریق به حداقل ممکن می‌رسد، بنابراین میزان درد بسیار کمی در این نوع تزریق حس می‌شود.

تصویر انواع تزریق ژل به لب در تهران

خوشبختانه در تزریق ژل لب مدل روسی، از هیچ یک از مواد بیهوشی استفاده نمی‌شود. بنابراین مدت استراحت پس از تزریق به میزان زیادی کاهش می‌یابد و به دلیل عدم استفاده از مواد بیهوشی، نتیجهٔ دلخواه از این نوع تزریق به دست می‌آید. اگر قبلاً تزریق ژل به لب‌های خود انجام داده‌اید، بهتر است برای تزریق ژل لب مدل روسی با پزشک خود مشورت کنید و در صورت توصیهٔ پزشک، ژل تزریقی قبلی را تخلیه کنید تا نتیجهٔ دلخواه شما پس از این مدل تزریق ژل به دست آید. این نوع تزریق مانند اکثر تزریق های ژل لب ممکن است به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه به طول انجامد. میزان ماندگاری این نوع تزریق نیز مانند دیگر تزریق های ژل لب است. مدت استراحت پس از تزریق ژل لب روسی بیشتر از مدت زمان استراحت برای انواع دیگر تزریق های ژل لب است. زیرا باید مدتی بگذرد تا تورم یا کبودی لب بالا کم شود.

تزریق ژل لب مدل نچرال

تصویر تزریق ژل لب نچرال

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که با تزریق ژل به لب‌های خود، لب‌هایی حجیم داشته باشند اما برخی دیگر نیز ترجیح بر داشتن لب‌های مدل طبیعی یا نچرال با استفاده از تزریق ژل دارند. اگر شما فردی هستید که تمایل به داشتن لب به فرم طبیعی دارید، این مدل تزریق ژل لب می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در تزریق ژل لب مدل نچرال حالت قسمت بالایی لب با قسمت پایینی لب هماهنگی بسیار خوبی دارند و  لب پایینی حجم بیشتری نسبت به لب بالایی دارد. در تزریق ژل لب مدل نچرال لب‌ها حالت اردکی نمی‌شوند، بلکه تناسب زیادی بین لب بالا و پایین به وجود می‌آید. در این نوع تزریق ژل به لب‌ها معمولاً پزشک با استفاده از سرنگ ژل موقتی را به آب‌های شما تزریق می‌کند. نوع اغلب ژل‌های موقتی در تزریق ژل لب مدل نچرال از نوع هیالورونیک اسیدی است. بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد مشهور، سال‌ها از این نوع تزریق ژل به آب‌های خود استفاده می‌کنند تا به صورتی زیرکانه لب‌های خوش فرمی داشته باشند همچنین اگر شما فردی هستید که مدت زیادی را به بلاگری در فضای مجازی می‌گذرانید، این نوع تزریق ژل لب می‌تواند به شاداب‌تر به نظر رسیدن صورت شما در برابر دوربین کمک کند.

تزریق ژل مدل قلوه‌ای

تصویر ژل لب قلوه ای
در تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای، معمولاً پزشک ژل موقت اسید هیالورونیک را بر اساس میزان نیاز بیمار به لب او تزریق می‌کند. استفاده از این نوع ژل در تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای سبب می‌شود که اگر در پایان تزریق از نتیجهٔ تزریق رضایت نداشتید، پزشک با یک آنزیم حل کننده سبب رضایت دلخواه شما در این نوع تزریق می‌شود. به توصیهٔ متخصصین کلینیک زیبایی دکتر یوسفی بهتر است قبل از تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای از استفادهٔ داروهای رقیق کنندهٔ خون و مسکن‌ها خودداری کنید. زیرا مصرف این نوع داروها سبب بروز کبودی بسیار زیاد در لب‌های شما می‌شود.
همچنین اگر چند روز وپیش از نوبت خود برای تزریق ژل لب دچار تبخال در ناحیهٔ لب خود شدید، بهتر است از داروهای ضد تبخال استفاده کنید.در تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای سعی کنید به دنبال کلینیکی باشید که کار تزریق ژل لب را در طی چند جلسه انجام دهد. زیرا در صورت انجام تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای در طی هر جلسه، نتیجهٔ تزریق را دقیق مشاهده می‌کنید و در صورت سلیقه و نیاز خود در جلسات بعدی تزریقات را انجام می‌دهید.
لیدوکائین که یک داروی بی حسی است در طول تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای با اسید هیالورونیک ترکیب می‌شود که این موضوع سبب جلوگیری از احساس درد در هنگام تزریق ژل می‌شود. همچنین ممکن است پزشک شما جهت جلوگیری از احساس درد در هنگام تزریق ژل، به دور لب‌های شما پمادهایی که خاصیت بی حس کنندگی دارند، بزند.

تزریق فیلر لب مدل سه دکمه‌ای

از دیگر انواع ژل لب، ژل لب مدل سه دکمه ای است.شما می‌توانید برای ایجاد زاویه‌هایی استاندارد در لب‌های خود، عدم آرایش زیاد لب‌ها، ایجاد تناسب بین اعضای صورت یا کاهش فاصلهٔ بین لب‌ها تا بینی خود از تزریق ژل لب مدل سه دکمه‌ای استفاده کنید. این مدل تزریق ژل لب بیشتر برای افرادی مناسب است که به طور خدادادی لب‌های نازک و کشیده دارند. اگر شما از این دسته افراد هستید می‌توانید با تزریق ژل لب مدل سه دکمه‌ای، بر اساس سلیقهٔ خود لب‌های حجیم‌تر و خوش فرم‌تر داشته باشید. این مدل تزریق ژل لب بیشتر در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود.

پیش از تزریق ژل لب مدل سه دکمه‌ای به جست و جوی کلینیک تخصصی باشید به دلیل اینکه تزریق ژل لب در زیبا به نظر رسیدن شما بسیار مؤثر است. برای تزریق ژل لب مدل سه دکمه‌ای، ابتدا پزشک سه ناحیه« دوناحیه پایین لب و یک ناحیه بالای لب» برای تزریق ژل را با استفاده از مارکر روی آب‌های شما مشخص می‌کند  سپس پزشک پس از ضدعفونی کردن لب‌ها و اطراف آن‌، به دور لب‌های شما کرم بی حسی می‌زند تا هنگام تزریق ژل به لب‌های شما، احساس درد نداشته باشید. پس از این مرحله پزشک  با استفاده از یک سرنگ به آرامی تزریق ژل را انجام می‌دهد. پیش از تزریق ژل بهتر است با پزشک و کلینیک خود دربارهٔ نوع ژل تزریقی مشورت کنید تا نتیجهٔ دلخواه خود را پس از تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای به دست آورید.

تزریق ژل لب مدل فانتزی

در تزریق ژل لب مدل فانتزی، فرم لب‌ها از حالت طبیعی خود خارج می‌شوند. در این نوع تزریق لب‌ها بسیار برجسته سازی می‌شوند. از عوامل مهم و تعیین کنندهٔ مقدار ژل تزریقی در تزریق ژل لب مدل فانتزی فرم صورت فرد، میزان فاصلهٔ لب بالای فرد تا بینی و میزان فاصلهٔ لب پایین تا چانهٔ فرد است. اگر شما فردی هستید که تمایل دارید لب‌های خود بسیار برجسته به نظر برسند، این نوع تزریق برای شما مناسب است. در تزریق ژل لب مدل فانتزی به دو ناحیهٔ لب ژل تزریق می‌شود. مانند تزریق های دیگر ژل به لب، پیش از تزریق ژل لب مدل فانتزی، پزشک ماده‌ای بی حس کننده به دور تا دور آب‌های شما می‌زند تا از احساس درد شما در هنگام تزریق ژل کاسته شود.

خطرات احتمالی انواع تزریق ژل لب

تزریق هر مدل ژل لبی ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد. برای مثال اگر شما به ژل تزریقی حساسیت داشته باشید، پس از تزریق ژل به لب تا مدت زیادی اثرات این حساسیت در بدن شما باقی می‌ماند. ایجاد کبودی و تورم پس از تزریق هرنوع ژلی عادی است، اما اگر این کبودی پس از چند روز به خون مردگی تبدیل شد، به توصیهٔ ما بهتر است به پزشک مراجعه کنید. علاوه بر این، اگر تزریق ژل لب در مرکزی معتبر صورت نگیرد ممکن است سبب آسیب به بافت‌های بدن شود. انسداد رگ‌ها و ایجاد عفونت در اثر تزریق ژل‌های لب یکی دیگر از خطرات احتمالی تزریق هر نوع ژل لبی است. یکی از خطرات احتمالی رایج در هنگام تزریق ژل به لب، حرکت کردن ژل لب است که این حرکت ژل سبب ناهماهنگی فرم لب‌ها پس از تزریق می‌شود. البته همهٔ این خطرات احتمالی در صورت مراجعه به پزشک با تجربه بسیار کاهش می‌یابد.

اقدامات مهم بعد از تزریق ژل

در این قسمت سعی داریم به نکات مهم و کلیدی بعد از تزریق بپردازیم که کمک بسیاری به نتیجه بخش تر کردن تزریق شما کند.اما در مطلبی بطور کامل عوارض، اقدامات و نحوه چگونگی تزریق را بطور کامل تشریح کردیم که در صورت تمایل می توانید مطلب فرم دهی به لب با تزریق ژل را مطالعه نمائید.

  • ماساژ لب ها با دست هایی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی برای پر شدن یک دست توزیع طبیعی مواد در تمام بافت های لب کمک کننده می باشد
  • از مصرف نوشیدنی های داغ خودداری کنید. همچنین به مدت چند روز تا حاصل شدن بهبودی، از مصرف الکل و غذاهای تند و ادویه دار نیز اجتناب نمایید
  • اگر مستعد ابتلا به تبخال هستید، از پزشک خود حتما نسخه ای برای داروهای ضد ویروس دریافت کنید. بهتر است چند روز قبل و چند روز بعد از تزریق این درمان را انجام دهید
  • طبق گفته پزشکان استفاده از کرم ها و روغن های ترمیم کننده یک روش عالی است
  • از آرایش کردن خودداری کنید. تا چند روز پس از تزریق به هیچ عنوان از رژ لب استفاده نکنید
  • در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق ژل به لب گرمای شدید ، ورزش های سنگین و مصرف نوشیدنی های الکلی ممنوع می باشد تا از بروز تورم ، خون مردگی و التهاب بیشتر جلوگیری شود
  • از پاک کننده های ملایم، بدون بو یا پدهای استریل های الکلی برای پاک کردن آرایش تان استفاده کنید
  • عموما طی مدت زمان ۳ روز تمام حساسیت های مرتبط با تزریق از بین رفته و تورم شما به میزان چشمگیری کاهش می یابد

در پایان اگر با خواندن این مقاله هنوز در مورد انواع تزریق ژل لب با سوالات و ابهاماتی روبرو هستید، کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات برای ما بنویسید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.همچنین اگر فکر می کنید این مقاله می تواند برای دوستان شما مفید واقع شود خواهشمندیم در شبکه های اجتماعی خود با دوستانتان به اشتراک بزارید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *