یکی از معضلات فکری  مردان و زنان از بین بردن موهای ناخواسته بدن بوده و می باشد ولی پیشرفت علم و تکنولوژی توانست این مشکل را حل کند.لیزر موهای زائد بدن بهترین و ایمن ترین تکنیک با بازدهی بالا با کمترین تلفات زمانی در جهت حذف موهای ناخواسته بدن می باشد..از سال ۱۹۹۰ میلادی  لیزر درمانی بخصوص برای از بین بردن مو مورد توجه  قرار گرفت و روش های سنتی مانند تراشیدن با تیغ،کندن موها و دیگر روش ها کمرنگ شد یا حتی بهتر بگوییم در حال منسوخ شدن می باشند.اساس کار لیزر در موهای ناخواسته ، تاباندن اشعه لیزر به بدن و جذب شدن آن توسط  فولیکول مو می باشد.در این مطلب سعی داریم بطور کامل و جامع در خصوص خلاص شدن از شر موهای زائد صحبت کنیم.

فیلم لیزر بدن

در ابتدای مطلب فیلمی را میتوانید مشاهده کنید که به صورت کامل در مورد عوارض و مزایای لیزر موهای زائد در  کلینیک زیبایی و لیزر دکتر یوسفی  صحبت شده است:

[aparat id=”AafGD”]

مکانیسم و عملکرد لیزر موهای زائد

بسیای سوال دارند که لیزر چگونه مو را از بین می برد بدون اینکه دردی به ما وارد شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در واقع مکانیسم و عملکرد  لیزر موهای زائد بدین صورت می باشد که اشعه لیزر پس از جذب توسط فولیکول مو به صورت خاصی رنگدانه ملانین موجود در فولیکول مو را هدف قرار داده و با گرم کردن و حرارت باعث از بین رفتن و تخریب مو میشود.البته باید خاطر نشان کرد که این حرارت طوری نیست که آسیبی به بافت های اطراف مو  وارد شود.
کلینیک زیبایی دکتر یوسفی در بین بهترین کلینیک های لیزر تهران قرار دارد.وب سایت شهر کلینیک به عنوان یکی از منابع معتبر معرفی کلینیک های زیبایی ایران می باشد که نام کلینیک ما را در این لیست قرار داده است.در صورتی که قصد دارید بهترین کلینیک لیزر موهای بدن در تهران و سایر شهرهای ایران را مشاهده نمائید، به شهر کلینیک مراجعه نمائید.

انتخاب دستگاه مناسب لیزر موهای زائد

همانطور که گفته شد انواع مختلفی از دستگاه های لیزر برای حذف موهای ناخواسته وجود دارند ولی انتخاب دستگاه مناسب در این مورد نیز حائز اهمیت می باشد.به عنوان مثال لیزر الکساندرایت که خصوصیات کاربردی آن بسیار مناسب برای منطقه آسیا می باشد چرا که با نوع مو و رنگ پوست این منطقه تطابق زیادی دارد.با اینکه دستگاه الکس بهترین دستگاه در لیزر موهای زائد می باشد ولی همین دستگاه  نمی تواند موهای ضعیف،نازک و بلوند را از بین ببرد لذا می بایست بیمار در دپارتمان لیزر ویزیت رایگان شده تا دستگاه مناسبی برای ایشان انتخاب شود.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن

  1. دستگاه الکساندرایت:

دستگاهی ویژه برای از بین بردن موهای ناخواسته با بالاترین راندمان و کمترین عوارض می باشد.بدلیل قابلیت انتخاب puls duration تنوع بسیاری را میتوان هم برای لیزر موهای نازک و روشن و هم برای موهای ضخیم و تیره بکار برد.لیزر الکساندرایت سریع ترین،موثرترین و کم خطرترین لیزر دنیا می باشد.

        ۲. لیزر دایود:

عملکرد دستگاه دایود در رفع موهای زائد عموما به صورت مولتی پالسی می باشد و جذب این طول موج در ملانین کمتر از لیزرهای الکساندریت و یاقوت و بیشتر از   IPL و NDYAG می باشد، از آنجا که لیزرهای دایود می توانند در عمق بیشتری از ناحیه درم نفوذ کنند ،  با گسیل نمودن نور هدایت شده خود به سوی هدف ، رنگدانه مورد نظر را بمباران و نهایتاً متلاشی می نماید . اثر نور لیزر دایود بر روی ملانین یا رنگدانه مو بر اساس مکانیسم گرم نمودن آن تا حد تخریب مو بوده که این مکانیسم به نام  فوتوترمولیز  نیز خوانده می شود.یکی از بهترین دستگاه  لیزر دایود در ایران، دستگاه لیزر پارادایس است که تجربه لیزر با این دستگاه را به شما توصیه می کنم.

        ۳. لیزر ND:YAG

یکی از دستگاه های جدید برای از بین بردن موهای ناخواسته بدن می باشد.بزرگترین مزیت دستگاه لیزر nd-yag این است است که روی تمام انواع پوست، به ویژه پوست های برنزه و تیره به شیوه ای موثر عمل می نماید و این قابلیتی است که سایر دستگاه ها قادر به انجام آن نیستند.

          ۴.دستگاه IPL:

در اصل لیزر نیست بلکه فلش لامپهای زنون هستند که نور چند طول موجی و non coherent ایجاد می کنند که قادر است اثرات گوناگون بر روی ساختارهای مختلف پوست داشته باشد و می توان با گزینش فیلترهای مناسب اثر دلخواه برای اهداف مشخص را بدست آورد. دستگاه IPL روش محبوبی جهت برداشتن موها  وجوان سازی پوست و روشن نمودن لکهای صورت وهم چنین آثار سطحی جوش های صورت (آکنه ) می باشد.

         ۵. لیزر shr:

SHR برای کسانی مناسب است که از درد و ناراحتی روش های حذف مو مانند وکس، IPL یا لیزر ترس دارند. توزیع گرما در SHR به گونه ای است که درمان کاملا راحت، بدون تحریک پوستی و عملا بدون درد می باشد.در کلینیک لیزر دکتر یوسفی از دستگاه ان دی یاگ ، الکساندرایت و shr برای مراجعه کنندگان استفاده می کنیم.

رنگ پوست،معیار مهمی برای رفع موهای ناخواسته

 

تصویر تاثیر رنگ پوست بر لیزر موهای زائد بدن

بله، از آنجایی که امکان سوختگی و آسیب های پوستی با لیزر در افرادی با پوست های تیره بیشتر است، توصیه می شود افرادی که سولاریوم کرده اند، حمام آفتاب گرفته اند یا پوست های بسیار تیره ای دارند، از لیزر کردن بدن خود به شدت پرهیز یا در مورد این کار با پزشک متخصص پوست مشورت کنند. از بین بردن مو در این افراد و توسط اپراتورهای غیرمتخصص، چیزی جز سوختگی های شدید پوستی را برای آنها به دنبال نخواهد داشت؛ سوختگی هایی که ممکن است لک های پوستی ناشی از آنها گاهی تا آخر عمر هم همراهشان بماند.

چه اقداماتی در دپارتمان لیزر کلینیک دکتر یوسفی انجام می شود؟

تصویر از بین بردن موهای زائد

در کلینیک و مرکز لیزر دکتر یوسفی ابتدا شخص داوطلب می بایست توسط دکتر مورد معاینه و ارزایبی قرار بگیرد تا شخص با خیالی آسوده اقدام به لیزر کردن موهای بدن خود کند.سپس قبل از اینکه برای از بین بردن موهای خود اقدام به لیزر کنید می بایست توسط متخصص در کلینیک دکتر یوسفی  ویزیت رایگان شوید تا متخصص لیزر پوست شما را معاینه کرده تا دستگاه مناسب برای شما انتخاب شود.به جهت اینکه نوع پوست و ضخامت موی زیباجو عامل مهمی در ریزش مو می باشد لذا متخصص لیزر با توجه به نوع پوست شما دستگاه لیزر را برای شما انتخاب می کند.

بعنوان مثال برای پوست های تیره و موهای ضخیم دستگاه لیزر دایود گزینه مناسب و برای پوست های روشن و موهای کرکی لیزر الکس دستگاه مناسب و ایده آلی به حساب می اید.همچنین نواحی که می خواهید موهای زائد را از بین ببرید از نظر بافت، رنگ و چرخه رشد مو بررسی می کنیم سپس یک طرح کلی که شامل تعداد جلسات و هزینه های برآورد شده می باشد به شما ارائه می شود.بعد از بررسی این موضوعات، اقدامات لازم که هر فردی می بایبست قبل از لیزر انجام دهد به ایشان گفته می شود.

آمادگی قبل از لیزر موهای زائد بدن

اگر شما قصد حذف موهای زاید را دارید ، بسیار مهم است که در ابتدا آمادگی لازم برای از بین بردن موهای بدن  پیدا کنید تا راحت تر و مطمئن تر از لیزر برای از بین بردن استفاده کنید:

  1. یک ماه قبل از لیزر موهای زائد از برنزه کردن پوست و استفاده موادی که باعث رنگ شدن پوست می گردد می بایست خودداری شود.
  2. در صورتی که پزشک متخصص برای شما  داروی ضد ویروس بنویسد، پیش از درمان، دارو باید مصرف شود.
  3. ۲ تا ۴ هفته قبل  از لیزر موهای ناخواسته پوست ناحیه مورد نظر را اپیلاسیون نکنید.
  4. پیش از انجام لیزر قسمت مورد نظر باید تمیز شود و استفاده هرگونه  مرطوب کننده، بی حس کننده و خوش بو کننده روی آن ممنوع می باشد.
  5. اگر تحمل درد شما پایین می باشد باید جلسه اول لیزر به متخصص کلینیک بگویید تا ۴۵ دقیقه قبل از درمان از کرم بی حس کننده برای شما استفاده کند.
  6. حتی الامکان قبل از جلسه اول موهای زائد ناحیه مورد نظر خود را بتراشید.

اینها ۵ نکته طلایی برای آمادگی قبل از لیزر می باشد.برای آگاهی کامل و کاهش درد بعد از لیزر نیز می توانید مقاله آمادگی قبل از لیزر موهای زائد بدن را مطالعه نمایید.

لیزر موهای بدن برای چه اشخاصی مناسب و برای چه کسانی نامناسب است؟

افراد با پوست روشن و موهای رنگ تیره با ساقه قطور بهترین کاندید استفاده از لیزر برای رفع موهای ناخواسته می باشند و بهترین نتایج را در کمترین جلسات بدست می آورند. بدین ترتیب هر چه پوست فرد تیره تر و رنگ موهایش روشنتر و ساقه آنها نازکتر باشد پاسخ دهی به درمان نیز در وی کاهش خواهد یافت .
اما افراد با پوست کاملا تیره، افراد با موهای روشن، خاکستری، قرمز و بلوند، دارای آفتاب سوختگی در موضع عمل تا زمان رفع آن، دارای مشکلات پوستی از قبیل  سوریازیس ، آکنه کیستیک و درماتیت، افراد مبتلا به تپش قلب، خانمهای باردار و کسانیکه دارای جسم فلزی در ناحیه عمل هستند ، کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زائد نمی باشند. 

تعداد جلسات لیزر موهای زائد بدن

برای تعداد جلسات نمی توان عدد دقیق و درستی گفت چرا که در حذف مو عواملی همچون جنس مو ، رنگدانه و ضخامت مو بسیار تاثیر گذار می باشند.میزان پاسخ به حذف موهای بدن پس از ۵ الی ۱۰ جلسه لیزر، بیش از ۸۰ درصد می باشد.معمولاً ریزش موی لیزر شده دو الی سه هفته زمان می برد و باید اجازه داد که این موها به خودی خود ریزش کنند.

لیزر موهای زائد صورت

تصویر لیزر موهای زائد صورت

یکی دیگر از مناطقی که زیباجو برای لیزر موهای کل بدن درخواست می شود انجام شود، لیزر موهای صورت است.تغذیه نامناسب و عدم خواب کافی امروزه باعث شده که صورت بسیاری از بانوان دچار موهای زائد گردد.با لیزر موهای صورت که در روی لب ، چانه و گونه های ما قرار دارد از یک طرف از  شر موهای زائد راحت شده و از طرف دیگر جذابیت خود را می توانیم دو چندان کنیم.همچنین با حذف موهای زائد صورت خود می توانیم اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم.

البته این نکته حائز اهمیت است که به دلیل نازک بودن موهای صورت و کرکی بودن آن، لیزر کردن این ناحیه کار هر کلینیک و اپراتوری نیست و بهتر است زیر نظر افراد متخصص با بهترین دستگاه ها این امر برای شما انجام شود.کلینیک زیبایی دکتر یوسفی یکی از برترین مراکز و کلینیک های لیزر در شمال تهراو و در فرمانیه است که برای شما لیزر موهای کل صورت را بدون درد  و سوزش انجام می دهد.

لیزر موهای زائد بدن در ناحیه تناسلی (بیکینی)

تصویر لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی
یکی دیگر از مناطق پرطرفدار جهت لیزر کل بدن، لیزر موهای بیکینی یا همان ناحیه تناسلی است.در تبلیغات شرکت ها و متخصصان لیزر موهای زائد به جای استفاده از “لیزر ناحیه تناسلی” از لیزر ناحیه بیکینی یا واژن استفاده میشود که ادبیات پوشیده تر و محترمانه تری می باشد.اکثر افراد خصوصا خانمها جهت اینکه موهای این ناحیه را از بین ببرند می بایست هفته ای یک بار با تیغ این منطقه را پاکسازی کنند و این امر امکان دارد باعث بریدن این ناحیه و درد و سوزش برای فرد شود.
علاوه بر اینکه توسط لیزر کب یدن موهای ناحیه بیکینی براحتی از بین میرود سبب می شود که این ناحیه پوست نرمی و روشن بدست آورده و باعث بالا رفتن رضایت جنسی در زوجین شود.لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی حتی سبب می شود تا پوست آن ناحیه پس از اتمام کامل جلسات لیزر کاملا رنگی روشن به خود گرفته و پوستی نرم و لطیف ایجاد شود.
لیزر موهای ناحیه تناسلی به دلایل زیر حائز اهمیت می باشد:
  1. کاملا ایمن می باشد
  2. هیچ گونه دردی اجساس نمی شود
  3. در مدت کوتاهی مقدار بسیار زیادی از موهای زائد از بین می رود
  4. طی حداقل ۴ جلسه موهای زائد تا حدود ۸۵ درصد از بین رفته و مابقی نیز نازک میشود

اگر اطلاعات دقیق تر و کاملتری جهت لیزر موهای ناحیه تناسلی نیاز دارید پیشنهاد میکنیم مقاله لیزر موهای بیکینی را مطالعه فرمایید.

لیزر موهای زائد زیر بغل

تصویر لیزر موهای زیر بغل
یکی دیگر از مناطقی که در لیزر کل بدن برای مراجعه کنندگان انجام می شود، لیزر موهای زیر بغل است.آقایان و خانمها موهای زائد زیر بغل خود را هفته ای دو بار به روش های مختلفی همچون تیغ،وکس،اپیلاسیون و روش های دیگر کوتاه می کردند اما امروزه  لیزر موهای زائد زیر بغل  کار را بسیار راحت کرده و دیگر نیازی نیست هفته ای دو بار و با تمام مشکلات موهای زائد این ناحیه را از بین برد.
از دیگر مزایای لیزر موهای زیر بغل و لیزر موهای زائد بدن  این است که هیچگونه دردی را برای شخص به وجود نمی آورد و از طرفی پوست زیر بغل را دو الی سه درجه روشن تر میکند و موجب شفاف شدن رنگ پوست زیر بغل می شود و دیگر افراد از سیاهی زیر بغل خود رنج نمی برند.
جهت اطلاعات تکمیلی تر می توانید مقاله مربوط به لیزر موهای زائد زیر بغل را مطالعه فرمایید.

لیزر موهای زائد بدن آقایان

تصویر رفع موهای زائد آقایان
همیشه وقتی حرف از لیزر موهای زائد بدن می شود تفکرات فقط به سمت خانمها سوق پیدا می کرد اما امروزه رفع موهای زائد مخصوص خانمها نیست و لیزر موهای زائد آقایان نیز بصورت تخصصی در کلینیک زیبایی دکتر یوسفی انجام می شود.به صراحت می توان گفت که اکنون آقایان هم به واسطه حرفه و علاقه شان به بدنسازی، دوچرخه سواری، شنا، فوتبال، والیبال و … به لیزر موهای زائد روی آورده اند.
لیزر موهای مردان و آقایان از خانمها سخت تر هست و این امر بدیهی است به دلیل اینکه ضخامت مو و جنس موی بدن مردان بسیار قوی تر از خانمها می باشد و طبیعتا تعداد جلسات و هزینه ای که آقایان برای لیزر کب بدن می بایست پرداخت کنند بسیار بیشتر خواهد بود.برای آشنایی کامل می توانید مقاله  آنچه مردان باید درباره لیزر موهای زائد بدانند  را مطالعه فرمایید.

 لیزر موهای زائد بدن قیمت

باید گفت همان عواملی که تعداد جلسات  را تعیین میکند،در  لیزر موهای زائد قیمت نقش بسزایی دارد.نکته دیگر در هزینه و قیمت رفع موهای ناخواسته نقش اساسی دارد، ناحیه مورد نظر می باشد اما در جدول زیر قیمت لیزر هر نقطه از بدن  به تفکیک  ذکر شده است:

نواحیتک جلسه ( تومان)نواحیتک جلسه ( تومان)
لیزر موهای بیکینی کامل۹۵۰۰۰لیزر موهای ساعد دست۱۱۰۰۰۰
لیزر موهای زیر بغل کامل۶۵۰۰۰لیزر موهای ساق پا۱۶۰۰۰۰
لیزر موهای صورت کامل۱۱۰۰۰۰لیزر موهای گودی کمر۷۵۰۰۰
لیزر موهای دست کامل۱۸۰۰۰۰لیزر موهای باسن۱۴۰۰۰۰
لیزر موهای پا کامل۲۹۰۰۰۰لیزر موهای ران پا۱۹۰۰۰۰
لیزر موهای چانه۴۰۰۰۰لیزر موهای شکم۱۵۰۰۰۰
ساق پا+بیکینی+ زیر بغل۲۴۰۰۰۰ساق پا+بیکینی+ساعد+زیر بغل۲۹۰۰۰۰
کل پا+بیکینی+ساعد+زیر بغل۳۵۰۰۰۰کل پا+کل دست+بیکینی+زیر بغل۳۹۰۰۰۰

عوارض جانبی لیزر موهای بدن 

برخی عوارض جانبی نرمال ممکن است پس از درمان لیزر مو بوجود آیند که شامل خارش، پوست صورتی، سرخی، ورم پیرامون قسمت درمان یا تورم فولیکل‌ها می‌باشند. این عوارض جانبی به ندرت بیش از دو الی سه روز ماندگار می‌باشند. دو مورد از عوارض جانبی جدی و رایج شامل جوش و بی‌رنگی پوست می‌باشند.
 درد  در طول درمان لیزر  مورد انتظار می‌باشد. کرم‌های بی‌حسی در بیشتر مراکز لیزر موهای زائد موجود می‌باشند که اغلب همراه با هزینه‌های اضافی می‌باشند.  استفاده از کرم‌های بی‌حسی شدید حول قسمت‌های بزرگی از پوست درمان شده بایستی مورد اجتناب قرار گیرد زیرا که منجر به آسیب جدی یا حتی مرگ بیماران شده است. معمولاً ۴۵ دقیقه قبل از درمان کرم بی جسی باید به نقطه مورد نظر ماش داده شود. یخ‌ گذاری پس از درمان به کاهش سریعتر عوارض جانبی کمک می‌کند.عوارض جانبی ناخواسته همانند کمرنگی یا پررنگ شدن رنگ پوست، سوزاندن پوست در انتخاب دستگاه یا تنظیمات لیزر می‌باشد. ریسک‌ها شامل احتمال سوختگی پوست یا بی‌رنگی پوست، ایجاد جوش، تورم پیرامون فولیکول مو و عفونت می‌باشند. این ریسک‌ها ممکن است به وسیله‌ی درمان با نوع لیزر مناسب بکار رفته در زمینه‌های مناسب برای نوع پوست، کاهش یابند.

قیمت لیزر کل بدن

در مبحث لیزر موهای بدن یکی از موارد مهم برای داوطلب و زیباجو و در بین کلینیک های لیزر از نگاه رقابت، قیمت لیزر نقطه مورد نظر است.هزینه رفع موهای زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد که اگر بخواهیم به مواردی اشاره کنیم می توان به عناوین زیر اشاره کرد:

  • موقعیت کلینیک زیبایی
  • نوع دستگاه لیزر از حیث دایود، اس اچ آر و الکساندرایت
  • نوع جنیست
  • نقطه مورد نظر جهت لیزر
  • ضخامت مو
  • نوع پوست
  • تعداد شات مصرفی در نقطه مورد نظر

قیمت لیزر کل بدن خانمها و بانوان در کلینیک زیبایی دکتر یوسفی به چهار پکیج کلی و یک بسته کل بدن تقسیم بندی می شود:

  1. پکیج یک : ساق پا – بیکینی – زیر بغل
  2. پکیج دو : ساق پا – بیکینی – ساعد – زیر بغل
  3. پکیج سه : کل پا – بیکینی – ساعد – زیر بغل
  4. پکیج چهار : کل پا – کل دست – بیکینی – زیر بغل
  5. فول بادی از پیشانی تا نوک پا 

تمامی این موارد داری قیمت مناسب لیزر کل بدن به حساب می آید که جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۲۴۷۱۰۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.اما هزینه و قیمت لیزر کل بدن مردان و آقایان در مرکز لیزر دکتر یوسفی در تابستان ۱۴۰۱ ۹۵۰ هزار تومان است.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ( الکس)

تصویر بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن الکساندرایت
لیزر الکساندرایت دستگاهی است که ویژه از بین بردن موهای زائد با بالاترین کارآیی و حداقل عوارض تولید می باشد.این دستگاه قادر است موهای زائد بدن را از بین ببرد.به دلیل قابلیت انتخاب puls duration  بسیار متنوع می توان به نحو موثری این نوع لیزر را هم برای موهای نازک و روشن و هم برای موهای ضخیم و تیره بکار برد.به علاوه اینکه دستگاه قابلیت تنظیم برای پوست تیره و روشن را دارد.
در حال حاضر لیزر الکساندرایت سریع ترین ، موثرترین و مو خطر ترین لیزر موجود در دنیا برای درمان موهای زائد بشمار می رود.در یک زمان بسیار کوتاه ( در حد هزارم ثانیه) نور لیزر با شدت بالا به پوست می تابد و بطور همزمان ده ها فولیکول مو را تخریب می کند.اغلب موهای تخریب شده از سطح پوست پاک می شوند و مابقی موها در عرض ۱ تا ۲ هفته خود به خود ریزش پیدا می کنند.

در این مطلب هواره سعی ما بر این بود که به سوالات و نکات جامع لیزر موهای بدن توضیح کاملی داده باشیم.اما اگر با خواندن این مطلب هنوز با ابهامات و سوالاتی در رابطه با لیزر و حذف موهای بدن خود روبرو هستید کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات برای ما بنویسید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.همچنین اگر تجربه ای در رابطه با لیزر کل یا قسمتی از بدن خود دارید خوشحال می شویم تجربیات خود را به ما انتقال دهید.

گالری تصاویر:

سوالات متداول

_
لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

اشعه لیزر بطور اختصاصی رنگدانه ملانین موجود در فولیکول مو را هدف قرار داده،با گرم کردن آن باعث تخریب موی زائد شده بدون آنکه هیچ گونه آسیبی به بافت های اطراف وارد کند.

لیزر موهای زائد آیا خطری هم دارد؟

لیزر برای مدتی نزدیک به پانزده سال برای درمان موهای زائد بکار رفته و در این سالها بی خطر بودن آن ثابت شده است.در کلینیک لیزر موهای زائد دایموند تمامی جلسات درمانی توسط متخصصین پوست و با کمک تکنسین های با تجربه انجام می گیرد و آمار جهانی نیز نشان می دهد که عوارض درمان بسیار نادر و گذرا می باشد.

قبل از درمان با لیزر چه اقداماتی لازم است؟
اگر سابقه تبخال دارید یا مستعد بروز کلوئید(گوشت اضافی در محل زخم های قدیمی) هستید ختما این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.بهتر است از یک ماه قبل تا یک ماه بعد از لیزر موهای زائد در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و از یک کرم ضد آفتاب با SPF حداقل ۳۰ استفاده کنید.در طول این مدت نباید از کرم های برنزه کننده یا سالن های مخصوص برنزه شدن استفاده شود.
موهای ناحیه مورد نظر را قبل از لیزر،اصلاح نمایید.پس از درمان با لیزر از کرم های مخصوصی که توسط متخصصین تجویز می شوداستفاده کنید.بمدت ۳ روز از اصلاح کردن موها خودداری نمایید و تا زمانی که قرمزی و حساسیت پوست کاملا برطرف نشده است از لیف زدن و مالش دادن ناحیه تحت درمان پرهیز کنید.تا یک ماه پس از درمان باید از یک کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
تعداد جلسات درمانی لیزر موهای زائد بدن ؟

تعداد جلسات درمان به ناحیه مورد نظر،تراکم موها و چرخه رشد مو بستگی دارد.چرخه رشد یک فولیکول مو از ۳ مرحله تشکیل شده است.اشعه لیزر در مرحله آناژن مو موثر است.عواملی نظیر سن،وزن،رژیم غذایی،وضعیت هورمونی وداروها روی چرخه رشد مو تاثیرگذارند.مطالعات علمی نشان می دهد که اغلب افراد ۴ تا ۸ جلسه درمان به فواصل ۶ تا ۱۲ هفته برای بدست آوردن نتیجه مطلوب لازم دارند.

هر جلسه درمانی با لیزر چه مقدار زمان می برد؟

مدت زمان درمان برای رفع موهای زائد بدن  در هر جسله بع تراکم موها و مساحت منطقه مبتلا بستگی دارد.نواحی کوچک نظیر چانه یا پشت لب در عرض ۵ دقیقه درمان کی شوند.در حالی که درمان نواحی وسیع تر نظیر ساق پا زمان بیشتری را می طلبد.

لیزر موهای زائد برای چه مناطقی بکار می رود؟

پشت لب ها،چانه  و گردن،گونه ها،دور ابروها،پیشانی،گوش،سینه ها،وسط سینه،شکم،پشت ، زیر بغل ،ساعد،بازو،شانه ها،ران،کشاله ران، باسن و بیکینی

۲ Comments

    • با سلام خدمت شما همراه گرامی
      نخیر به هیچ عنوان چون برای تمام نواحی لیزر موهای زائد از بهترین دستگاه از بین برد موهای زائد الکساندرایت استفاده می شود و هیچگونه دردی احساس نمی شود.
      سوال دیگری داشتین در خدمتتون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *